.25/.5: KK 4 man in een gecapte flop

• MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      0.25/0.5 Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG b clyhill ($1.65)
      UTG+1 dididu92 ($7.25)
      MP1 potchild ($6.60)
      MP2 ncidstr8 ($16.75)
      MP3 mingo27 ($13.40)
      CO Hero ($13.30)
      BTN PunisherMark ($6.95)
      SB Pegleg87 ($7.80)
      BB mediumchicken ($15.30)
      [potchild posted 0.25]
      [Hero posted 0.1]

Pre-flop: (2.8 SB, 9 players) Hero is CO K:club: K:heart:
      1 fold, dididu92 calls, potchild raises, 1 fold, mingo27 calls, Hero 3-bets, PunisherMark 4-bets, 2 folds, dididu92 calls, potchild calls, mingo27 calls, Hero calls

Flop: J:spade: 8:diamond: 2:diamond: (21.4 SB, 5 players)
      dididu92 checks, potchild bets, mingo27 calls, Hero raises, PunisherMark 3-bets, dididu92 folds, potchild 4-bets, mingo27 calls, Hero calls, PunisherMark calls

Turn: T:spade: (18.7 BB, 4 players)
      potchild bets, mingo27 calls, Hero raises, PunisherMark calls, potchild calls, mingo27 calls

River: 4:heart: (26.7 BB, 4 players)
      potchild checks, mingo27 checks, Hero bets, PunisherMark calls, potchild calls, mingo27 calls

Final Pot: 30.9 BB

Op de flop was ik bang voor jacks en aces en misschien een random lagere set. Op de turn wist ik bijna zeker dat ik goedzat, de enige reden om beat te zijn was mijns inziens aces die het ook niet meer zeker wisten.

Had ik op de river wel moeten betten? Het is een redelijke blank met de range waar ik ze opzet en als ik op de turn zo zeker was moet ik betten toch? Had ik hier onraad moeten ruiken op enig moment in de hand behalve op de flop/preflop?
  • 4 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dit zijn moeilijke handen, je zult ze niet heel vaak winnen maar dat moet ook niet omdat het supergrote potten zijn.

Preflop en flop zijn standaard, vanaf de turn wordt het ingewikkelder. Probleem is dat achter je nog de preflop capper en de 3-better op de flop komt. Ik denk dat ik hier zo goedkoop mogelijk de showdown wil zien, veel kans dat je toch tegen AA zit aan te kijken. Ik zou de turn callen en dan de river ook als er niet te veel actie is. Raise is ook niet slecht als je weet dat ze preflop met veel handen kunnen zitten ook al is er gecapt.

Wanneer je de turn raist omdat je denkt dat je voorligt zou ik de river ook nog eens betten omdat het een complete blank is ja.
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Ik had deze keer mazzel :D

preflop capper had QQ, Die gast die meende dat ie me op de turn nog kon raisen had 66 en de callingstation had J 7 (daar werd ik wel even bang van dat ie met zon troep called als er zoveel actie is)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Nice hand :)
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Flop: potchild kan best wel ook AJ, KJ hebben, dus voor hem ben ik niet bang, alleen voor punisher. Hij liet sterkte zien pre- en postflop.

Turn: potchild capped de Flop en bet de Turn naardat jij en punisher sterkte lieten zien. Hij heeft toch wel een heel sterke hand, of overplayed zijn J. Maar je wilt het maximum krijgen van de andere leden en hun draws/marginale handen en daarom Raise ik ook de Turn. Je hebt bijna 50/50 hier de beste hand, denk ik, maar als de anderen drawing dead donaten, win je, ook als je in dit speciaale geval behind bent.

Als je dan een 3-bet en een cap ziet, kan je over een Fold naardenken als zij niet crazy zijn.