nog geen $50 ontvangen?

• basstripper
      basstripper
      Bronze
      ik heb mn ID eergister opgestuurd en ik heb nog steeds geen geld of bericht ontvangen...? zou iemand even een navraag voor me kunnen doen, want ik ben nogal benieuwd wanneer me spul komt. zijn er trouwens ook nog eisen om je geld op FullTilt te kunnen behouden? of blijft het daar gewoon altijd geldig?

~basstripper
  • 17 antwoorden
    • selgae
      selgae
      Bronze
      het weekend zit er tussen gewoon nog even geduld ;)
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      zou het dat alleen zijn denk je? ik hoorde ook van mensen die het al kregen binnen 24 uur enzo... en hoe zit het met die eisen voor FullTilt?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik zie dat je je startkaiptaal ontvangen hebt? in het weekend duur thet over het algemeen langer dan de normale 48 uur.

Bij full tilt krijg je je $50 en nog $50 in je bonus account. zodra je 835 Full tilt points verzameld hebt, heb je de bonus vrijgspeeld. Je hebt hier 120 dagen de tijd voor.
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      en op TitanPoker krijg je de $100 in stapjes van $10 per $35 rake toch? want ik heb de bonus op TitanPoker in euries ontvangen... kan je je 'currency' veranderen of niet?
    • Comeonureds
      Comeonureds
      Bronze
      ja, kben dus sinds vorige dinsdag aant wachten op mijn geld en heb t nog altijd niet...,
    • padrino69
      padrino69
      Bronze
      ik heb al een bevestigingsmail gekregen van Pokerstrategy dat de 50 dollar overgeboekt is naar fulltilt poker maar helaas staat mijn balans nog steeds op 0. is het normaal dat dit een tijdje duurt?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ja, het geld is dan wel overgeboekt, dus het is naar je onderweg

edit: ik zie dat je brons bent, dus waarschijnlijk heb je het al ontvangen?
    • padrino69
      padrino69
      Bronze
      neen helaas nog steeds niks ontvangen. mijn saldo op full tilt poker staat nog op 0
    • padrino69
      padrino69
      Bronze
      saldo is ok nu. blijkbaar wat vertraging bij de transfer. ready to hit the tables :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ja het duurt altijd even van het moment van de mail en het moment dat het geld op je rekening arriveert. Succes!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      ik zie dat je je startkaiptaal ontvangen hebt? in het weekend duur thet over het algemeen langer dan de normale 48 uur.

Bij full tilt krijg je je $50 en nog $50 in je bonus account. zodra je 835 Full tilt points verzameld hebt, heb je de bonus vrijgspeeld. Je hebt hier 50 dagen de tijd voor.
      Ik speel bij full tilt poker en als ik me niet vergis heb je 120 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

Bij full tilt krijg je je $50 en nog $50 in je bonus account. zodra je 835 Full tilt points verzameld hebt, heb je de bonus vrijgspeeld. Je hebt hier 50 dagen de tijd voor.
      Ik speel bij full tilt poker en als ik me niet vergis heb je 120 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.
      Volgens mij zat ik zo net in een $1 MTT S&G met jou :D

Die heb ik gewonnen ook nog o/
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MiXzZ

Volgens mij zat ik zo net in een $1 MTT S&G met jou :D

Die heb ik gewonnen ook nog o/
      Hah! Gratz. Ik helaas niet gecasht, efkes een dipje vandaag. Op pokerstars gaat het voor het eerst wel goed. Jammer dak dat niet meer kan linken aan poker strategy door die 2 dollar datk eens met een freeroll heb gewonnen X( .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

uiteraard!
      sorry, ik heb ecth geen ENKEL idee hoe ik bij 50 dagen kom, dat is nergens zo namelijk en een typo kan het ook niet zijn :D ...was even ergens anders met mn gedachten blijkbaar.
      tis inderdaad 120 dagen, thnx
    • robin289
      robin289
      Bronze
      Die 50$ dollar die je gekregen hebt en die dus op je account staat mag je die voor altijd houden?

Of werkt het zo dat je binnen zoveel dagen zoveel punten moet hebben en anders gaat je 50$ weer weg?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      de $50 is van jou. De rest van de bonus (bijv op full tilt $50+$50 geloof ik) moet je wel vrijspelen. dat gaat in stapjes van $5 op fulltilt voor elke $10 in rake ofzo.

Je begint dus met $50 en al spelende kan je nog $50 vrijspelen. alles wat op je acocunt komt is van jou. daar komt niemand meer aan. Als je wilt uitcashen zul je trouwens wel eerst moeten storten.

-peter
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Als je niet direct blut gaat speel je die echt zo vrij op full tilt ;)