Feedback

• 4 antwoorden
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      je speelt 400NL?

zonder reads kan ik hier dan niets nuttigs zeggen...
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik zou zeggen, probeer het engelse forum is...

en post je hand iets netter, dit is niet echt handig lezen zo.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Exilinis,

Sorry, ik heb je post niet zien staan, dus vandaar een laat antwoord.

Ik zie dat je NL400 speelt als shortstack ($90 stack). In dit geval zou ik dan ook de shortstackstrategie toepassen. Volgens de shortstackstrategie moet je hier check/fold spelen, zie HIER.

Ik snap je bet wel, maar na de call is het verstandig om verder passief verder te spelen. Met zijn call, maakt je tegenstander duidelijk dat hij iets heeft gehit. Je hebt op dit moment alleen nog maar een draw. Ik neem aan dat je hierop foldequity rekent, maar het nadeel als shortstacks is dat je op deze limieten niet echt serieus wordt genomen en de tegenstanders callen je hier vaak met marginale handen. Op deze limiet gebeurt het namelijk vaak dat shortstacks hun stack in het midden schuiven met niks tot marginale handen. Mijn advies is om op deze limiet echt de shortstackstrategie toe te passen zoals deze in de artikelen wordt beschreven. Natuurlijk kun je, mits je image goed is, wat proberen te stealen, maar te loose spel wordt hier keihard afgestraft.
      Daarintegen, wanneer jij tight speelt, zul je juist voordeel opdoen van deze onderschatting, en kun je op deze limiet ook een leuk winratio hebben.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      een heel erg leuk winratio... echt heel leuk winratio O.O