Wie ben ik?

• nightfoks
      nightfoks
      Bronze
      Jagsemash! Mijn naam is Tom en ik ben een fiere pokerende Gentenaar (31jaar), ik ben eind 2005 in contact gekomen met poker door een collega vanop het werk, ik was direct gebeten door de microbe! Naast de lage limieten waren we algauw met een paar vrienden bij mij thuis iedere vrijdag samengekomen om het spel beter te leren kennen. Het was blijkbaar niet gemakkelijk om iedereen zover te krijgen om voor een beetje inzet te spelen en de interesse in het spel was voor velen niet meer dan het amusement, deze groep viel dan ook al snel uit elkaar, het enige wat ik eraan overhield was veel bakken leeggoed. Op het net ging het een tijdje vrij goed, ik stortte begin 2006 25 euro en tegen de zomer stond ik op 400$, ik speeldde gewoon op het gevoel, zonder theorie of hulp van om het even welke bron. Ik kocht enkele boeken en de maanden die volgden die smolt mijn bankroll als sneeuw voor de zon, ik was even het noorden kwijt, ik had geen duidelijke strategie meer (had ik er eigenlijk wel ooit een gehad??), ik probeerde de ene week zus en de andere week zo. Ik speelde heel onregelmatig op verscheidene limieten en veel te dure toernooien. Opeens zag ik een advertentie in een pokermagazine van deze site, ik ging er op af en heb het mij tot op vandaag nog niet beklaagd.
      Ik heb eindelijk een duidelijke strategie gevonden en een bron van informatie die mij duidelijk maakt waar mijn fouten liggen en hoe ik er moet aan werken. Het is een heel hard proces om je innerlijke te veranderen maar met jullie hulp is het mogelijk! Mijn groeiproces loopt zeer traag maar dankzij jullie speel ik niet langer meer met het geluk, het gokken laat ik nu aan anderen over! Ik heb ondertussen een pokerclubje opgericht met enkele vrienden (club nightfoks), maar het is een moeilijke zoektocht naar goede pokerspelers in mijn directe omgeving, ik hoop snel in contact te komen met mensen die mij naar een hoger niveau brengen...
  • 7 antwoorden