Bottom pair flop, goeie fold?

• Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG fehervary59 ($9.64)
      UTG+1 Bakkermann ($2.06)
      MP1 Matma88 ($1.80)
      MP2 Fudia1 ($7.03)
      MP3 Hero ($10.47)
      CO Broevaharo1 ($1.55)
      BTN flameable888 ($1.60)
      SB flogumAA ($7.97)
      BB AnMaCi ($5.04)

Pre-flop: ($0.06, 9 players) Hero is MP3 :4c: A:
      1 fold, Bakkermann calls $0.04, 1 fold, Fudia1 calls $0.04, Hero calls $0.04, 3 folds, AnMaCi checks

Flop: Q: K: :4s: ($0.18, 4 players)
      AnMaCi checks, Bakkermann bets $0.16, Fudia1 calls $0.16, Hero folds, AnMaCi folds

Turn: :4d: ($0.50, 2 players)
      Bakkermann bets $0.40, 1 fold

Final Pot: $0.90

Bakkermann wins $0.88 ( won +$0.28 )
      AnMaCi lost -$0.04
      Fudia1 lost -$0.20
      Hero lost -$0.04
  • 16 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      je had zelfs preflop al moeten folden ;)

groeten
    • Pinowww
      Pinowww
      Bronze
      1. Je had niet in die hand mogen zitten
      2. Op de flop is het geen goede fold, maar een normale fold
      3. Wat wil je trouwens raken met A4? De enige goede hand die je zou kunnen maken is 2 pair, trip vieren of een wheel.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Zo is dat :D

Vanaf middle position speel ik alleen A10s+ en AJ+ (van de A-combinaties), waarbij ik A10s en AJ/AQ meestal weggooi als er voor mij geraised is. Standaard openraisen met die handjes :)

In middle position limpen is zwak spel, doe je best alleen met echte drawing hands (pocket pairs en suited connectors), hoewel ik daar ook mee durf openraisen. A4 is hier zoiezo een easy fold.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      preflop is kut. Ik zou toch nog eens wat meer lezen en leren over preflop spel.

Postflop zou je niet eens moeten twijvelen over folden.

Op cardrunners is een leuk gratis videotje dat je kunt bekijken waarin ze basis dingen uitleggen.

Post MOAR!!
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      En waarom zou hij wel moeten folden postflop? Hij hitte anders trips op de turn!!
      Neenee, easy fold zowel preflop als postflop.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Die smijt ik zo rap weg dat je het waarschijnlijk niet eens ziet als je met je ogen knippert :P
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oke, om comments te vragen op dit niveau hoeft ook al niet, ik speel gewoon zoals sam farha op dit limiet ^^ , deze limieten zijn niet zo boeiend dat je je aan de SSS of wat dan ook van dit forum hoeft te houden imo.... maar dat zal uiteraard aan mij liggen
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kapstok
      Oke, om comments te vragen op dit niveau hoeft ook al niet, ik speel gewoon zoals sam farha op dit limiet ^^ , deze limieten zijn niet zo boeiend dat je je aan de SSS of wat dan ook van dit forum hoeft te houden imo.... maar dat zal uiteraard aan mij liggen
      good luck going broke
      sam farha is een donk

groeten
    • Kapstok
      Kapstok
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      good luck going broke
      sam farha is een donk

groeten
      Dankje :D ik sta voorlopig nog iets van $50 + dus misschien kom ik je nog wel een keer ergens tegen ^^
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze

Dankje ik sta voorlopig nog iets van $50 + dus misschien kom ik je nog wel een keer ergens tegen ^^

ik weet niet precies wat hier allemaal mee wordt bedoeld van jou kant. of het gewoon een dolletje is misschien.

maar de meeste mensen geven je gewoon welgemeend en goed advies. A4 is gewoon een baggerhand om mee te spelen zelfs op die limieten. je edge is juist dat je handen uitzoekt die nutpotential hebben een A4 suited is al wat beter te spelen door de nutflush mogelijkheid. maar A4 geeft voornamelijk problemen.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Waarom vraag je dan om feedback?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Dankje :D ik sta voorlopig nog iets van $50 + dus misschien kom ik je nog wel een keer ergens tegen ^^
      ik hoop het ook als ik deze hand zie :D

groeten
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      lol
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Kapstok, kom lekker FL spelen op de .25/.50 tafels van Pokerstars

daar waarderen ze je wel :) :) :)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Waarom limp je met A4o??? Voor top pair te hitten?

Niet elke aas is de nuts ze... :P
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Fold preflop, als je hem echt wil spelen, raise dan (maar tegen 2 limpers is het niet profitabel, zelfs tegen 1 limper is het al randje EV-)

Standaard fold op de flop, je hebt bottom pair tegen 2 broadway overcards en er wordt multiway gebet, iemand heeft je dus verslagen.