ID identification

• robin289
      robin289
      Bronze
      Hallo,

Ik heb een mailtje gehad met daarin de vraag of ik een foto van mijn ID met mijn hoofd er naast wil maken.

Ik heb als enige een webcam om mijn foto te maken. Het probleem is nu dat de informatie op mijn rijbewijs dan niet goed te zien is, het is een beetje vaagjes omdat de scherpte van mijn webcam niet zo goed is.

Is dit een probleem of kan ik nu gewoon die foto opsturen?

Met vriendelijke groet,

Robin Meijer
  • 7 antwoorden
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      zolang het te lezen is is het goed. anders kun je je rijbewijs ook inscannen of even van iemand een dig-camera lenen
    • Smaercoque
      Smaercoque
      Bronze
      moet je perse je ID kaart opsturen? Of gebeurt dat maar af en toe dat ze dat vragen? want ik ben nu op dag 3 na mijn quiz.

groetjes Eric
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      je hebt als het goed is een email gekregen voor een ID-check. ze vragen dit normaliter aan iederreen. je account moet ook gekoppeld zijn aan PS. als je het niet snapt moet je het even aan een moderator vragen of een ticket aanmaken in de help-sectie
    • robin289
      robin289
      Bronze
      Ik wacht ook nog steeds op mijn mailtje en ik ben zaterdag voor de quiz geslaagd.

Ik snap dat het weekeind niet meetelt dus heb ik ook nog even gedult.

Krijgt trouwens iedereen zo'n mailtje? Zo niet dan bespaart mij dat veel werk :) , ik heb namelijk geen goede camera :evil: .
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door robin289
      Hallo,

Ik heb een mailtje gehad met daarin de vraag of ik een foto van mijn ID met mijn hoofd er naast wil maken.

Ik heb als enige een webcam om mijn foto te maken. Het probleem is nu dat de informatie op mijn rijbewijs dan niet goed te zien is, het is een beetje vaagjes omdat de scherpte van mijn webcam niet zo goed is.

Is dit een probleem of kan ik nu gewoon die foto opsturen?

Met vriendelijke groet,

Robin Meijer
      tsja, dat vind ik moeilijk om te beoordelen vanaf hier ik kan de foto niet zien natuurlijk.
      Als het nog leesbaas is zou je het kunne proberen om op te sturen, als de tekst echter totaal onleesbaas ik geef ik je n kleine kans om erdoorheen te komen. als bijvoobeeld alleen je foto n beetje wazig is, maar de tekst wel goed leesbaar dan zou het nog wel moeten kunnen. anders optie is inderdaad foto maken met camara (of telefoon met camera, vast iemand die je kent die dat heeft).
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Smaercoque
      moet je perse je ID kaart opsturen? Of gebeurt dat maar af en toe dat ze dat vragen? want ik ben nu op dag 3 na mijn quiz.

groetjes Eric

het weekend telt niet mee in deze wachttijd. Het kan inderdaad zijn dat je een email hebt gehad voor een IDcheck, kijk hiervoor even in je junkmail, die mailtjes willen nog wel eens daarin verdwijnen.
    • Joene86
      Joene86
      Bronze
      Ik heb al paar keer gelezen dat de mailtjes met de vraag voor een id check niet aankomen.
      Bij 2 vrienden van mij was ook hetzelfde probleem.. miss slim dat hier na gekeken word of de mailtjes nog wel goed verstuurd worden?