5NL T7s

• Neoken
      Neoken
      Bronze
      Preflop minraise callen in positie met een drawing hand is toch doenbaar, nee? Flop krijg ik OESD en SB zou mss gewoon cbet kunnen maken, dus besluit ik deze nog te callen en zien wat turn brengt. Turn pair ik, al denk ik niet de beste hand te hebben, ik heb toch weer 2 outs meer imo. Dus cal ik 1/2 potbet. River minraise ik voor value... en dan die push? Maar 1 hand die me verslaat (KT) dus logische call, nee?

Known players:
      MP1:
      $4,82
      MP2:
      $6,99
      MP3:
      $8,26
      CO:
      $4,98
      BU:
      $4,91
      SB:
      $5,29
      Hero:
      $5,00
      UTG+1:
      $8,77
      UTG+2:
      $6,40

0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:spade: , 7:spade:
      7 folds, SB raises to $0,08, Hero calls $0,04.

Flop: ($0,16) Q:club: , 9:club: , J:heart: (2 players)
      SB bets $0,12, Hero calls $0,12.

Turn: ($0,40) 7:diamond: (2 players)
      SB bets $0,20, Hero calls $0,20.

River: ($0,80) 8:spade: (2 players)
      SB bets $0,40, Hero raises to $0,80, SB raises to $4,89 (All-In), Hero raises to $4,60 (All-In).

Final Pot: $10,29
  • 6 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nh, turn kan je callen ivm implied odds
      als hij KT heeft, cooler

groeten
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      In princiepe kun je van alles doen preflop maar je mag er gewoon niet een gewoonte van maken als hij telkens weer je bb pakt met een minraise.

Op de flop ga ik zeker in headsup situaties aggro spelen. reraise flop bet turn.

Maar ok call zou ook kunnen. Turn callen is ook prima... Je zou daar ook kunnen reraisen maar daar heb je wel wat reads voor nodig.

river is een easy call. Alleen KT verslaat jouw hand. Ik denk dat je hier chopped. Maar het zou ook nog prima kunnen dat die tard two pair of een set heeft.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      ok, oef, ik dacht al dat ik em slecht gespeeld had (villain toonde KT off course... :( )
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Preflop kan je wel callen, op die flop had ik hem gereraised (voor wat info).
      Als hij dan reraised gooi ik ze weg, als hij callt alleszinds vertragen en eventueel de turn doorchecken of callen als je de juiste odds krijgt (redelijk goede implied odds, hij zal waarschijnlijk opnieuw betten/callen op de river).
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Zo goed als nooit min-raisen voor value, zo laat je heel wat value liggen.

Voor de rest vond ik vrij goed gespeeld :)
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Preflopcall is idd ok, flop en turn idem.
      Je bent vervloekt op de river om deze hand af te betalen, ook al had hij in dit geval KT, heel vaak split je hier of zie je een hand a la 2 paar of een set die niet eens ziet dat er een straat ligt.