Nl100 Sh

• Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      0,50/1 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:heart: , A:club: . MP3 posts a blind of $1,00.
      MP3 checks, Hero raises to $5,00, BU folds, SB raises to $16,00, 2 folds, Hero raises to $30,00, SB calls $14,00.

Flop: ($62,00) 8:spade: , Q:spade: , 9:diamond: (2 players)
      SB bets $33, Hero calls $33,00.

Turn: ($128,00) T:heart: (2 players)
      SB bets $0,50 (All-In), Hero calls $0,50.

River: ($129,00) 7:heart:

Final Pot: $129,00
  • 11 antwoorden
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with T:heart: , 9:heart:
      Hero calls $1,00, 2 folds, SB calls $0,50, BB checks.

Flop: ($3,00) 8:diamond: , K:heart: , 6:diamond: (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero checks.

Turn: ($3,00) 5:heart: (3 players)
      SB checks, BB bets $3, Hero calls $3,00, SB folds.

River: ($9,00) 2:heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $7, BB folds.

Final Pot: $16,00

vaak wanneer ik een hand krijg uit de SHK voor SH BSS, maar niet in de goede positie zit, dan limp ik de BB, in de hoop redelijk goedkoop te flop te zien met redelijke kaarten
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze

Preflop: Hero is BB with 5:club: , J:club:
      MP3 folds, CO calls $1,00, 2 folds, Hero checks.

Flop: ($2,50) 7:spade: , 9:club: , 5:diamond: (2 players)
      Hero bets $1, CO calls $1,00.

Turn: ($4,50) 2:spade: (2 players)
      Hero bets $1, CO calls $1,00.

River: ($6,50) 3:diamond: (2 players)
      Hero checks, CO checks.

Final Pot: $6,50

had ik hier meer value uit kunnen halen?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      hand 1 moet je PF pushen door zijn stackgrootte, as played kan je niet meer folden

hand 2
      raise of fold PF imo, as played nh, turn heb je GS+FD dus kan je wel callen ivm implied odds

hand 3
      check fold all the way (zo doe ik het)
      je gaat meestal alleen gecalled worden door betere handen en als ze aant drawen zijn kan je wss gratis naar de showdown

post ze voortaan wel in verschillende topics!

groeten
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      2e hand zou ik preflop ook raisen als je hem wilt spelen. Ik denk dat ik die turn zou minraisen, maar callen gaat hier ook.

3e hand lijkt me een bet op de flop wel ok (omdat je headsup speelt), maar ik had 'm 2 dollar groot gemaakt. Vanaf de turn speel ik check/fold.
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      hand 1:
      reraise naar, minimaal 32
      en dan push all in any flop

hand 2:
      Dat moet je niet doen. Want het heeft geen nut. Dit soort handen moet je in positie spelen en je moet actie voor je hebben gezien wil je tot een besluit komen speculatieve acties te ondernemen. Ik bedoel nu hoop je gewoon dat er minimaal 2 mensen mee gaan en dat je wonder boven wonder iets hit. Maar ik zeg je, je wordt te vaak uit de pot geraised preflop, je wordt van je draws afgezet etc. Het kost gewoon te veel en het levert bijna niets op.

as played is het voor mij, bet flop, bet turn bet river.

hand 3:
      Als je op de flop 1$ bet ...ok.... maar ga aub niet 1$ in een 4,5$ pot betten. Tenminste... Ik snap de reden erachter wel een beetje maar het heeft zo weinig zin. bet richting potsized of bet niet is het bij mij meestal.
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Dat moet je niet doen. Want het heeft geen nut. Dit soort handen moet je in positie spelen en je moet actie voor je hebben gezien wil je tot een besluit komen speculatieve acties te ondernemen. Ik bedoel nu hoop je gewoon dat er minimaal 2 mensen mee gaan en dat je wonder boven wonder iets hit. Maar ik zeg je, je wordt te vaak uit de pot geraised preflop
      as played is het voor mij, bet flop
      Dit betreft het commentaar op de 2e hand

1. Ik call alleen een raise (maximaal 5 BB) wanneer ik IP zit, en wanneer ik uit positie zit fold ik.. and then so what... mislukte limp boeiend? NOPE

2. Wonder boven wonder?? T9 suited....?? hallo ik speel hier met SC toch? de kans is best groot dat ik hiermee wat hit...

3. Waarom bet flop?? IK hit hier een GS, dat is bij lange na niet genoeg om mee te raisen in een 3way pot, ookal wordt er naar je toe gecheckt, ik ben beat door elke pocket pair en elke 8, K, 6, A, Q, J,... met alleen een gutshot ga ik hier dan niet betten
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Nope daar maak je een fout. SC hitten helemaal niet zo heel vaak. Tenminste niet sterk. => Ik spreek uit ervaring. Verder moet je doen wat je wilt. Misschien heb ik ze verkeerd geleerd te spelen ofzo. Doe wat jij wilt in iedergeval met je preflop spel. Is ook smaak.

En als je in een pot zit moet je aggressief spelen omdat je gewoon potjes wilt oppakken. Het kan wel zijn dat iemand iets heeft gehit van de flop maar dat betekend niet dat ze je ook zomaar zonder reden gaan opzoeken.

Je hebt gutshot + pair outs + backdoor flush.

Voldoende voor een semibluff. Ik bedoel uiteindelijk hebben die pinos een range van RANDOM.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Zo denk ik er ook over... raisen preflop, want je hit echt zelden, zelfs goede draws komen niet vaak voor.

Als er al 4 limpers voor je zijn kan je gewoon callen, maar tegen 1 limper of first-in raise ik ze altijd (ik speel ze wel alleen in positie). Hiermee krijg je nog een kans de pot op de flop op te pikken met een c-bet.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Volg je bankroll management? Ik zag je een dag geleden nog een NL50 hand posten, terwijl ik je daarvoor helemaal niet zag hier. Ik raad je aan om dit te doen, je zou niet de eerste zijn en zeker niet de laatste die busto gaat door het spelen van te hoge limieten.

Post ook aub je handen in verschillende topics.

Hand 1: Push preflop, je kan ook flatcallen en hem trappen gezien zijn stacksize, beide zijn valabele opties.

Hand 2: Openraise of fold, openlimpen is, zeker shorthanded, te weak. Zoals gespeeld, nh.

Hand 3: Check/fold de flop, je hebt bottom pair OOP. Als je toch wil betten omdat je denkt dat hij vaak gaat folden, bet dan potsize. Turn idem.
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      waarschijnlijk ben je in de war met iemand anders, heb de laatste maand geen hand gepost van NL50:)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Hand 1: push preflop. Minraise is eigenlijk nooit een goeie optie.

Hand 2: Raise of fold preflop. Deze handen kan je spelen omdat ze redelijke drawing hands zijn. Je speelt meestal om met een semibluf de pot op te pikken en als je gecalled word is het niet erg want dan heb je nog een redelijke hand om mee naar de flop te gaan. Limpen of een raise callen is echt slecht met dit soort handen. Je hebt dan niet het initiatief en je zal ej flop perfect moeten hitten om te kunnen betten. Je zegt dan wel "een mislukte limp, boeiuh!" Maar als je 1 op de 20 handen zo verliest is dat 2.5PTBB/100 wat gewoon een enorme leak is. Zeker op 100NL is je winrate niet hoog genoeg om dit soort leaks acceptabel te maken.

Hand 3: Flop bet meer, ongveer $2
      turn zou ik hier checken. Ik neem aan dat dit een blockbet is dus je betsize is wel ok. Opzich kan je hier een blockbetje maken als je tegenstander graag float.