KQs overplay?

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Titan Poker Hialeah 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ($3.97)
      SB ($1.92)
      BB ($7.70)
      UTG ($5.20)
      UTG+1 ($5.57)
      MP MP ($5)
      MP ($0.60)
      CO-1 CO-1 ($2.94)
      CO Hero ($5.23)

Preflop: Hero is in the CO with Q:heart: K:heart:
      2 folds, MP raises to 0.16, 1 fold, CO-1 calls 0.16, Hero raises to 0.36, 3 folds, MP calls 0.20, CO-1 calls 0.20.

Flop (1.14) T:heart: 7:spade: 5:club:
      MP checks, CO-1 checks, Hero checks.

Turn (1.14) 3:heart:
      MP checks, CO-1 checks, Hero bets 0.84, 2 folds

Speel ik preflop nu veel te agressief? MP was altijd tight-passief en extreem leesbaar in het postflop spel, dus hoopte ik hem eraf te kunnen spelen als hij niks hitte.
      Is die bet op de turn OK?
  • 6 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Echt standaard play is dit niet he :P

KQs reraisen nadat er nog een caller was is toch maar risky bussiness imo, ook al heb je positie. Hier call ik preflop vaak, KQ is meer een drawing hand die goed speelt in positie en met die caller krijg je wel goeie odds denk ik.

Als je toch besluit te raisen, maak het dan wat meer. Een minraise nadat er nog een caller was ook is niet echt slim, want je zal zo nooit de pot opnemen preflop ...

Uiteindelijk neem je toch het initiatief over met zo'n reraise en dan moet je toch wel zeker cbetten wanneer er naar u toe gecheckt wordt.

Op turn nadat opnieuw naar u toe gecheckt wordt kan je zeker bluffen, ze geven hun hand toch duidelijk al op en je krijgt extra outs.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Fold preflop of hoger raisen, ik fold hier bijna altijd. Eén raiser en één limper op deze limiet wil vaak zeggen dat er zeker een A in het spel zit en grote kans op een pocket pair. Je staat er dan ook niet zo geweldig voor preflop. Een raise preflop kan dan imo, maar maak deze groot genoeg.. toon veel sterkte en cbet op de flop. Hier zeker aangezien de originele raiser niet cbet, dit kan een c/r betekenen maar is zeer onwaarschijnlijk.

Limpen.. tja, ik ben er geen favo van :) .
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      je zegt het zelf al.... Hij is tight => dus fold

as played kun je de flop toch prima betten? twee overcards + backdoor???
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      btw, uw basic stats over 510 handen ;)

12/7.5/7.6

vrij agressief :D
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Je kan re-raisen, maar doe dat dan minimaal naar 0,48 cent. Daarna dan zeker contibet doen op flop...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Fold preflop, KQ is een hand die te gemakkelijk gedomineerd is wanneer je TP flopt, zeker tegen een tighte tegenstander. Als je toch besluit te reraisen, doe het dan groter, naar ongeveer 0.64$.

Zoals gespeeld zeker een continuationbet maken.