“Welke video’s en live coaching zou je het liefst willen?”

• Poll
    • Welke video’s en live coaching zou je het liefst willen?

• 8
        NL Fullring Bigstack strategie
        38%
      • 4
        NL Shorthanded Bigstack Strategie
        19%
      • 3
        SNG's
        14%
      • 2
        MTT's
        10%
      • 2
        NL Shortstack strategie
        10%
      • 1
        FL Fullring
        5%
      • 1
        FL Shorthanded
        5%
      Totaal: 21 Stemmen
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      De resultaten van de poll “Wat zie jij de komende tijd graag op de site verschijnen?” waren vrij duidelijk. Vooral nieuwe video’s en live coaching in het Nederlands staan hoog op het verlanglijstje.

Hier zullen we dan ook de komende tijd op gaan richten. Wel is het natuurlijk de vraag welke video’s en live coaching jullie willen?

Behalve alleen de variant te kiezen wil ik jullie ook vragen om onder de poll even aan te geven op welke limiet je speelt. Op die manier krijg ik een goede indruk van welke limiet het nuttigste is om te gaan coachen of er een video van te maken.

Dus graag jullie feedback!

Met betrekking tot de handanalyses:

Ik probeer zo diepgaand mogelijke handanalyses te geven met als doel dat je stilstaat bij verschillende aspecten die een rol spelen tijdens een hand.

De hoeveelheid handen die geanalyseerd kunnen worden hangt natuurlijk grotendeels van jullie input af.
      Zelf zal ik in de komende tijd ook wat voorbeeld handen posten waar we met z’n allen over kunnen discussieren.

Nieuwe artikelen:

Uiteraard komen er nieuwe artikelen bij die in het Nederlands zijn vertaald. Lijkt het je zelf ook leuk of leerzaam, of wil je graag helpen met het opbouwen van deze community dan kunnen we jouw hulp natuurlijk goed gebruiken. Wanneer je interesse hebt om 1 of meerdere artikelen te vertalen, stuur dan dan even een mailtje naar sharp80@zeelandnet.nl . Dit e-mail adres gelieve niet voor andere zaken te gebruiken. Vermeld er ook even je motivatie en ervaring tot nu toe bij. En uiteraard ook welke artikelen je zou willen vertalen.
  • 6 antwoorden
    • hsJ2k7
      hsJ2k7
      Bronze
      Ik speel nu op NL10

Ik heb gestemd voor nl bigstack dinges, omdat ik zelf toch liever met een grotere stack aan tafel zit. Want ik vindt het leuker om wat meer handjes te spelen en af en toe een beetje te bluffen.

Nu speel ik overigens wel volgens de dingen die ik hier op de site geleerd heb, dus met 2$ aan tafel en volgens de sss regels.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Zou wel wat FL SH van 1/2 willen zien :)
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Zo te zien stem ik ook op wat de meesten tot nu toe willen, NL Bigstack full ring
      Das wat ik het meeste doe namelijk :)
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Ik speel 20$ NL of 50NL (als ik 1 van mn "buddies" daar zie). Speel vooral super tight, veel setjes proberen te vangen en A x suited en natuurlijk super aggressief mn hoge PP's. Zo simpel en toch barst het van de klanten. Verder weinig gekkigheid, tenzij ik op tilt ben :p
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Het is wel goed dat er nieuwe S&G/tourney artikelen komen. Daar is wel een beetje weinig info over. Leuk zou het vooral zijn als er een beetje ge mtt'd zou worden in coaching. En dan natuurlijk met 100 mensen ofzo, anders duurt het een beetje te lang. Maar het zou wel voor een breder aanbod zorgen. Er is op dit moment maar 1 coaching in S&G per week. Nou is Tigga wel heel goed natuurlijk, dus das dan weer positief, maar meer aandacht aan mtt zou ik leuk vinden.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      SNG kan inderdaad wat uitgebreider, maar speel dat persoonlijk niet, dus ik zou graag wat advanced SSS coaching willen zien. Ik weet dat er een duitse is op woensdag, maar m'n duits is helaas wat roestig (en ik ben nog niet gold).