Mijn sng-stats.. feedback graag :)

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Hier mijn sng-stats van de afgelopen twee maanden (eindelijk pokertracker geïnstalleerd).. ik speel nog maar sinds 2 maanden, dus niet te hard zijn aub :) .

Algemeen:
      - VPIP: 20.54 (deze moet wat omlaag gok ik)
      - PFR: 14.48
      - WWSF: 48.03
      - WTSD: 47.19
      - WSD: 62.17
      - AF: 3.80
      - AFq: 49.11

Mijn ROI is voor het moment 19.50.. redelijk laag, al gaat deze wel mooi omhoog.. Ik speel momenteel jackpot sng's van 2.40$, de hoge fee in combinatie met het feit dat pokertracker precies niet mijn winsten van 4e plaatsen registreert zorgt er denk ik ook wel voor dat de ROI niet een beetje hoger is.

Laatste vraagje, wat doen jullie vooral met de stats van andere spelers terwijl je sng's speelt? Hoe beïnvloeden deze je spel dus..

Thanks!
  • 5 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      totaal zinloze stats heb je daar ;) . Omdat het spel in de verschillende fases zo anders is, heb je echt helemaalnicks aan stats. Mijn tip: zet pokertracker uit, of aan alleen voor acehud, en w8 ondertussen op, of zoek een een losse hud, zoals holdem manager of NotesNL als je toch graag een HUD wil. Maar voor lage limieten zijn tafelstats absoluut niet nodig.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ok, bedankt.. ik vind het wel ellendig dat pokertracker je gehele history delete nadat hij deze geïmporteerd heeft. Ik wilde wat handjes posten, alles weg natuurlijk :) .

Ik vond de tracker wel handig om wat leaks te ontdekken.. zo verlies ik veel te veel handen met bepaalde kaarten en zeker ook in early position. Hier moet ik dus zeker aan werken. De hud werkt niet op Titan voor sng's.. spijtig.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Ok, bedankt.. ik vind het wel ellendig dat pokertracker je gehele history delete nadat hij deze geïmporteerd heeft. Ik wilde wat handjes posten, alles weg natuurlijk :) .

Ik vond de tracker wel handig om wat leaks te ontdekken.. zo verlies ik veel te veel handen met bepaalde kaarten en zeker ook in early position. Hier moet ik dus zeker aan werken. De hud werkt niet op Titan voor sng's.. spijtig.
      sng wizard is beter om je spel mee te reviewen imo. Mooi gesorteerd, en met kleurtjes enzo :) .
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ik dacht dat je met de SNG wizard enkel push/fold kon nakijken?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Ik dacht dat je met de SNG wizard enkel push/fold kon nakijken?
      oja, klopt. Ik kijk meestal waar ik veel chips bijkreeg of verloor, en dan bij hh folder nakijken. Daarvoor is pt mss toch wel handiger ja.