0,5/1,00 9-9 4-way

• Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Known players:
      SB:
      $16.50
      Hero:
      $40.00
      MP3:
      $14.45
      CO:
      $41.10
      BU:
      $18.50

0.5/1 Fixed-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 9:heart: , 9:club:
      MP3 folds, CO raises, BU 3-bets, SB caps, Hero calls, CO calls, BU calls.

Flop: (16.00 SB) K:spade: , A:diamond: , 9:diamond: (4 players)
      SB bets, Hero calls, CO raises, BU calls, SB calls, Hero calls.

Turn: (12.00 BB) 3:club: (4 players)
      SB checks, Hero checks, CO bets, BU calls, SB calls, Hero raises, CO calls, BU calls, SB calls.

River: (20.00 BB) 7:spade: (4 players)
      SB checks, Hero bets, CO calls, BU calls, SB folds.

Final Pot: 23.00 BB

Fold preflop neem ik aan?
      Voor de rest wel goed gespeeld?
  • 6 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      als je dit juist voor setvalue speelt en anders weggooit, call ik dit ook.
      verder speel ik dit direct aggresief, geen tijd om slowplays te maken in deze grote pot, ze tonen toch sterkte preflop en gaan je wel afbetalen
    • DarthBobo
      DarthBobo
      Bronze
      hou je hier rekening met een mogelijke AAA of KKK, of is cap-cap-cap hier de beste line?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Preflop kun je wel callen, je hebt wel genoeg equity behalve als SB supernit is.

Je moet hier direct de flop raisen, ze hebben zoveel sterkte preflop laten zien en je wilt er value uit halen. Multiway sterke hand is altijd zo hard mogelijk spelen.

Turn c/r is ook super risky, als ze hier checken verlies je heel erg veel value en kun je ook nooit preflop callen.

Kans dat je tegen KK of AA speelt is niet zo heel groot met AK op de flop, maar wanneer je heel veel tegenstand krijgt kun je beter downcallen ja.

cap cap cap is zeker niet de beste line omdat je hier alleen maar veel actie krijgt van KK, AA en AK.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Preflop gaat, als zij niet super-tight preflop zijn (als je stats hebt, gewoon even met Equilator spelen.)

De Flop jam ik. Dus Raise en alleen als SB 3-bet, call ik alleen voor nog een Raise op de Turn.

Als CO hier zijn FD voor freecard op de Flop raised, heb je een problem, ook als hij de perfecte positie heeft voor een c/r op de Turn. Maar daarvoor moet hij ook wel een hand hebben.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Shorthanded 5 spelers zou ik hier veel aggressiever spelen. Als je bang gaat worden van een A of K of allebei kan je 99 beter preflop al folden, want dan haal je echt geen value uit je set IMO. Je weet ook dat alle drie je tegenstanders preflop geraised hebben en ze zullen alledrie wel wat hebben. Juist hierdoor en het feit dat er een A en een K op het board liggen neemt de kans op AA of KK ENORM af.

Raise flop na SB bet en cap na CO raise.

Bet turn en reraise zelfs na CO raise, call uiteraard als er een cap plaats vind. Zoals ik al zei, ik vind het onzin om hier zo zwak te spelen.

Na een cap op de turn ben ik alleen wel bang om dus tegen KK of AA te zitten, maar ik laat het hier afhangen van hoeveel mensen er nog mee zijn gegaan. Als iedereen nog in de hand zit ga b/c spelen. Als ik alleen nog heads-up zit tegen de capper speel ik c/c.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Niemand zegt dat je hier zwak moet spelen, alleen dat je na een turncap wel moet opletten, precies wat jij zegt :P