Welke bonus nu ?

• Ivanvdl
      Ivanvdl
      Bronze
      Hallo,

welke bonus kunnen jullie mij aanraden om vrij te gaan spelen op 10NL.
      Ik heb al op everest en titan poker gespeeld dus deze gaan niet :) .
      Ook zou het handig zijn hoeveel hands aan welke winrate jullie die bonus hebben vrijgespeeld.

Grtz Ivan
  • 6 antwoorden
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      FullTilt is goed!
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      10 nl SSS?

full tilt is volgens mij wel aardig te doen.

daar heb ik mijn startbonus in ieder geval vrijgespeeld.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      BLIJF WEG BIJ FULL TILIT OP 10NL!!!

Je betaald er namelijk 10% rake ipv 5% op andere rooms

vanaf 25NL is het wel gewoon 5%.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      maar tging om de bonus. en bij full tilt bestaat er rakebck geloof ik.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      fulltilt niet op nl10 spelen inderdaad. Rake gaat echt sneller dan je denkt.
      Ik vermaak me tot nu toe prima op partypoker
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Pacific is ook een goede room, software is soms wat buggy (je ziet je kaarten soms pas als het aan jou is en op een normaal scherm kan je maar 4 tafels fatsoenlijk tilen).
      Je moet ook wel SH spelen op pacific, er zijn te weinig gevulde FR tafels. Je kan wel altijd een paar goede SH tafels vinden waar je direct kan joinen.
      De goede kant is dat de meeste pokerspelers pure gokkers zijn, P/F op goede 10NL SH tafels is meestal tussen de 40-65%. Het zijn altijd tafels met 10 seats dus je kan gemakkelijk positie kiezen op de bigstacks of maniacs als je er notes van hebt. De tafels gaan héél snel, ik heb het eigenlijk even druk met 4 tafels op pacific als met 9 op titan poker. Zeker de turbo tafels heb je maar 12 seconden ofzo voor te beslissen. De bonus krijg je direct, maar kan je pas withdrawen als je die bonus 20x hebt gebruikt denk ik. Er staat geen tijdslimiet op. Maar vooral de lading donks maakt het echt de moeite.
      Jammer genoeg werkt elephant wel nog niet met pacific. En hands grabben gaat ook niet , je history kan niet lokaal worden opgeslagen.