.1/.2 ATs

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A:club: , T:club:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls, Hero raises, 5 folds, BB calls, UTG+2 calls.

Flop: (6,50 SB) K:club: , 3:spade: , 6:heart: (3 players)
      BB checks, UTG+2 checks, Hero bets, BB calls, UTG+2 calls.

Bet flop or not? Not many draws, 2 checks.

Turn: (4,75 BB) T:spade: (3 players)
      BB checks, UTG+2 checks, Hero bets, BB calls, UTG+2 folds.

Middle pair. Bet ok?

River: (6,75 BB) K:diamond: (2 players)
      BB bets, Hero calls.

Should he have the K? Worth to call?

Final Pot: 8,75 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows two pairs, kings and tens (Ac Tc)
      BB shows three of a kind, kings (Kh Jc)

BB wins with three of a kind, kings (Kh Jc)
  • 12 antwoorden
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Bet flop or not? Not many draws, 2 checks.
      Ja, lijkt me goed

Middle pair. Bet ok?
      Natuurlijk, geen tegenstander heeft sterkte laten zien.

Should he have the K? Worth to call?
      Ik verwacht geen K, bijna onmogelijk: dat betekent dat villain geen enkele keer 3-bet?! Volgens mij is villain dief van eigen portemonnee... Maak een note en fold bij een toekomstige raise van villain zonder de nuts!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Cbet moet je altijd doen tegen 2 spelers, dus hier ook.
      Niemand heeft sterkte laten zien, je hebt de beste T dus zeker nog eens betten met middle pair.
      Je hebt de beste T, en hij heeft nergens laten zien dat hij een K heeft, dus je moet zeker callen, je wint hier meer dan 1/7 keren.

Ik snap je redenatie van de river niet helemaal Otto, wat bedoel je precies met geen enkele keer 3-betten?

Deze hand is villain gewoon een passieve speler, jammer dat je deze verliest maar je zult er meer van winnen dan verliezen.

En wil je de volgende keer de resultate weglaten? Kan mensen beinvloeden ;)
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Sorry van het Engels, denk soms in die taal, met al die Engelse pokertermen.

Blijft lastig om flop te betten zonder echt goede kaart/vooruitzicht, vooral omdat je nogal snel tegen plaatje aanloopt. Iedere A en K wordt hier gebet/gecalled.
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Cbet moet je altijd doen tegen 2 spelers, dus hier ook.
      Niemand heeft sterkte laten zien, je hebt de beste T dus zeker nog eens betten met middle pair.
      Je hebt de beste T, en hij heeft nergens laten zien dat hij een K heeft, dus je moet zeker callen, je wint hier meer dan 1/7 keren.

Ik snap je redenatie van de river niet helemaal Otto, wat bedoel je precies met geen enkele keer 3-betten?

Deze hand is villain gewoon een passieve speler, jammer dat je deze verliest maar je zult er meer van winnen dan verliezen.

En wil je de volgende keer de resultate weglaten? Kan mensen beinvloeden ;)
      Ik bedoelde dat villain geen enkele 3-bet plaatste dus dat het zeer on waarschijnlijk was dat ie K had
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Veel spelers 3betten hier (op dit niveau) enkel als bluf, of als maniac. De andere zijn de "betere"spelers, dat zijn er a) niet zo veel, b) je pikt ze er zo uit.

De meesten hebben volgens mij ook nooit gehoord van toppair of overpair, callen gewoon je bet en hebben soms een keer een gelukkige draw tegen je bet/cbet. Tegen dergelijke spelers afzonderlijk win ik het wel, maar vaak zitten er meerdere aan tafel en als ze dan ieder afzonderlijk een keer je mooie kaarten en value bets hebben gekraakt, tja, dan speel je soms weer te voorzichtig. Dat blijf ik het lastige vinden van 0,1/0,2 FL.

En volgens BRM "mag" ik pas naar volgende level (op Titan) met $150... Nog 60 te gaan... Helaas biedt Titan geen 0,15/0,30 (BRM $90) aan.

Dus nog even aanmodderen (net sessie van +34BB).
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      +34BB in een sessie is echt niet weinig hoor, in $ misschien wel, maar in BB zeker niet. Ik zou willen dat ik elke sessie 34BB won :P
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Ja, zat in een goede flow, geen domme dingen gedaan, goed gespeeld.
      Werd wel tijd na kleine downswing van 2 weken.
      Over bijna 4k handen (2 maanden) + 6,8 BB.
    • Otto1964
      Otto1964
      Bronze
      Oh wat dom ik ging er helemaal van uit dat er al een geraisde bet was, vandaaar mijn hersenspinsel over 3-bet...
      Ach ja ik word al oud.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Even Yoghi jaloers maken dan: ik sta na 4619 hands op +525,87 BB, eerste keer dat ik FL speel op 0.1/0.2. Ik speel wel nog op de simpelste SHC en moet dringend eens video's/coaching volgen, maar nu toch nog ff geniet van de upswing (hopelijk is het niet alleen upswing :p).
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Stat was +6.8 BB/100 hands... totaal dus 247BB
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door SeaJaws
      Even Yoghi jaloers maken dan: ik sta na 4619 hands op +525,87 BB, eerste keer dat ik FL speel op 0.1/0.2. Ik speel wel nog op de simpelste SHC en moet dringend eens video's/coaching volgen, maar nu toch nog ff geniet van de upswing (hopelijk is het niet alleen upswing :p).
      Jaloers wordt ik er niet van, omdat ik dat zelf ook wel eens heb :P Alleen niet voor zo lange tijd.

Maar is goed dat het zo lekker gaat, maar ik adviseer je wel om toch handen te posten, beter om nu je leaks te fixen dan straks :P
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Ik blijf ze posten hoor, dat heeft mede geleid tot waar ik nu ben met m'n spel. Waarvoor dank! En nog eens dank!

P.S. Nadat maniac uurtje m'n potten spekte...320BB