.1/.2 FL 88 op button

• MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      0,1/0,2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 8:club: , 8:spade:
      4 folds, MP3 raises, CO folds, Hero calls, SB folds, BB calls.

Flop: (6,50 SB) 5:heart: , Q:spade: , 2:heart: (3 players)
      BB checks, MP3 bets, Hero raises, BB folds, MP3 calls.

Ik raise hier om headsup te (kunnen) komen. MP3 was redelijk tight, en zette hem hier eigenlijk gelijk op AK. In ieder geval niet op een Q want er komt geen 3bet.
        Goed gespeeld?

Turn: (5,25 BB) 8:diamond: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets, MP3 calls.

River: (7,25 BB) 7:diamond: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets, MP3 calls.

Final Pot: 9,25 BB
  • 3 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wanneer dit een TAG is moet je preflop 3-betten, anders folden!

Ik vind de raise wel goed, hij heeft veel handen waarmee hij je downcallt die slechter zijn dan die van jou. Na een 3-bet moet je wel kunnen folden op slechtere kaarten. Zijn range is ook veel groter dan AK.

Turn is natuurlijk miracle card :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      als ik hier 88 speel reraise ik (ligt aan villain), maar meestal fold ik tegen slechts 1 raiser zonder callers en call ik als er een of meer caller zijn

as played reraise ik hier ook de flop

vanaf de turn is het appeltje-eitje
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Tja, stats op dit niveau vind ik nogal moeilijk interpreteerbaar, alleen bij flink wat handen kijk ik er naar. Ik vind ook vrijwel nergens databanken met meer handen dan m'n eigen handen voor Titan en 0,1/0,2 FL FR. Suggesties welkom!

De basis SHK zegt fold! De 3Bet is inderdaad beter, volgens 3bet chart (bronze); die heb ik hier gemist. Eerlijk gezegd heb ik moeite met het spelen van middle/kleine pocket pairs, omdat er zo vaak 1, vaak meer overcards komen én er hier altijd een A of K called.

Maar juist hier zat alleen de BB er nog in, dus voor HU was 3bet betere keuze geweest. Dank voor het opmerken hiervan!