pokersoftware

• 7 antwoorden
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      ik heb ook bijna 2000punten, wat moet ik doen om de licencie voor pokertracker te krijgen?
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      ik meen gelezen te hebben dat je nu een licentie op elepha, krijgt in plaats van pokertracker.

Normaal gezien sturen ze die code op in een mail
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      kan een moderator dit aub bevestigen? of zeggen hoe het anders in zijn werk gaat?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Hmm, ben er niet 100% zeker van dat het precies zo werkt.

Vanaf 1 april geven we geen PT licenses meer, alleen nog voor Elephant.

Het werkt zo; je downloadt de nieuwste versie van Elephant, wanneer je die opstart krijg je een code te zien. Die code moet je invullen in je profiel op Pokerstrategy, als het goed is krijg je dan een andere code. De nieuwe code moet je in Elephant invullen en dan zou hij geregistreerd moeten zijn.

http://nl.pokerstrategy.com/software/9/
    • Egisace
      Egisace
      Bronze
      Fellow pokeraars, na meer dan 2000 SP behaald te hebben checkte ik even het forum om te achterhalen wanneer en hoe ik dan die licenses zou verkrijgen van pokertracker/pokerace HUD. Nu lees ik tot mijn grote verbazing dat ze niet meer verstrekt zouden worden vanaf 1 april!

Ik heb me pas eind juni bij PS aangemeld puur om pokertracker en pokerace HUD te verkrijgen zoals beloofd. Als men op de software knop klikt staat er bij de bewuste software nog altijd dat leden van PS na 2000 SP automatisch de licentie codes ontvangen.

Kan iemand aub het slechte nieuws van deze moderator (Yoghi) bevestigen of ontkrachten? Alvast bedankt.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Hierbij bevestig ik wat Yoghi zegt.

Vanaf april word PT3/Ace Hud niet meer gegeven,
      Daarintegen krijg je de licentie van Pokerstrategy Elephant
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Neemt niet weg dat Egisace een punt heeft. De beschrijving onder software had allang aangepast moeten zijn. Staat slordig, en ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk frustrerend is.

[edit]En het is ondertussen al aangepast zie ik :)