Win 1 van de 6 backdeals voor de Battle of the Donkeys!!!

• 33 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik ben een goede kandidaat omdat ik dringend een nieuw t-shirt nodig heb!

Daarnaast heb ik ondertussen ook al een beetje ervaring in MTT's, ik heb 3 keer met BOTD meegedaan en ben 1 keer ITM gekomen. In de Silver ben ik ook 1 keer ver gekomen (ik dacht rond de 20ste er uit van de +/- 700). Ik post na de battle ook regelmatig een handje op het SNG/MTT forum om mijn spel wat te verbeteren. Voor de rest nog geen enorme toernooiprestaties gehad, maar ik voel dat ze er aan aan het komen zijn ;) .
    • Foxie21
      Foxie21
      Bronze
      Ik zou niet weten waarom net ik een backdeal verdien.

Ik zou het echter helemaal niet eerlijk vinden dat zes anderen een backdeal krijgen en ik niet.
      Op zich vind ik dat een uitstekende reden om er zelf wel één te krijgen.
      Jaloersheid is altijd al 1 van de hoofdzonden geweest en een vaak voorkomend motief bij moordzaken.

Dus ... als jullie willen blijven leven, geef je mij beter één van de zes backdeals.

Dit gezegd zijnde ...

... tot binnekort.

;-)
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Hey,

Er zijn een paar redenen te bedenken waarom ik een goede keuze voor een backdeal zou zijn:

- De keren dat ik meespeelde in BOD (2x tot nu) heb ik geleerd van mijn fouten en ik maak zelden meerdere keren dezelfde fout. Ik ben dus een betere speler geworden (mijns inziens) in dit soort kolosale MTT waar toch door veel deelnemers als een donkey gespeeld word. De reden waarom ik BOD apart noem van andere MTT is omdat er toch wel heel anders gespeeld word vooral in het begin en de middenfase. Het is belangerijk dat je je kunt aanpassen aan het soort donkeys dat aan je tafel zit en ik ben hier normaal vrij snel mee.

- Ik heb veel variatie in mn spel; als het nodig is kan ik loose spelen en schakelen naar tight passive/tight aggresive etc. Net wat nodig is om het meeste te verdienen aan de personen die met me in de hand zitten op dat moment. Er worden door mijn wisseling in spel vaker verkeerde beslissingen tegen me genomen.

- Ik speel om te winnen en niet alleen om ITM te komen. Ik ga de coinflips aan als de mogelijkheid zich voordoet. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat ik een comfortabele stack op het spel zet omdat ik denk een coinflip te hebben maar ik zal nergens in het toernooi stoppen met chips verzamelen. Dit is denk ik ook een stuk interessanter kwa raportage dan dat ineens mid tournament ik op fold modus overschakel.

- Ik post altijd de hand waar het foutging met een motivatie van waarom ik hem zo gespeeld heb.

- Ik ben gemotiveerd om in BOD mee te spelen! De vorige 2x vond ik het erg tof met de radio erbij etc.

Dus hopelijk mag ik deze keer weer mee doen in een van jullie teams :D
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Waarom mij kiezen?

- het tijdstip van het tornooi speelt in mijn voordeel, ik leef s'nachts en dan ben ik het meest prestatiegericht en het meest geconcentreerd

- wegens professionele redenen kan ik zelden meespelen in de battle op zondag, deze zondag is weer 1 die ik kan meespelen, dus dan ga ik er ook 100% voor als ik de kans krijg

succes met de keuze ;)
    • GroteArie
      GroteArie
      Bronze
      Waarom GroteArie,

Tjonge jonge jezelf aanprijzen is toch minder makkelijk dan ik dacht. :)

Laten we maar een poging doen:

- ik moet toch zeggen dat er een stijgende lijn in mijn prestaties zit sinds ik steeds meer artikelen begin te lezen. Het analyseren van mijn handen heeft ook al een heel stuk geholpen, hierdoor heb ik toch wel geleerd dat ik een stuk minder ongeduldig moet zijn, eerst goed bekijken. En wie weet gaat deze stijgende lijn wel zover door dat ik ITM kom.

- De motivatie om te winnen is er zeker weten, en er geld natuurlijk onder druk presteer je het beste. De backdeal is toch wat druk om extra je best te doen omdat een ander je de kans wilt geven.

- En SeaJaws had het er wel over dat hij een nieuw shirt kon gebruiken, maar ik kan dat zeker. Pas niets meer van mijn oude kleren, moest 14 kilo afvallen voor een knieoperatie. Dus dat shirt kan ik zeker ook goed gebruiken.

Gr.

GroteArie.

Wie weet tot zondag.....
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      De meeste mensen kennen me wel, aangezien ik veel te veel tijd op dit forum besteed. Maargoed waarom ik de backdeal verdien is omdat ik voor de winst ga. Als je iemand wil hebben die net ITM komt kies dan iemand anders. Als je iemand wil hebben die straks in de top 100 kan komen dan moet je mij kiezen.

Ik heb het al een keer eerder bewezen toen kwam ik in de top 350. Al met win ik liever 1x $200 dan 10x $20. Dat betekend uiteraard niet dat ik als een idioot speel. Sterker nog in het begin speel ik vaak behoorlijk tight. Maar wanneer de blinds hoger worden en mensen veel gaan folden ben ik niet bang om mijn tighte image uit te buiten door opeens naar agressief spel te switchen.

Ik ben in de laatste 2 maanden ook nog eens een stuk beter geworden dus ik denk dat ik een hele goeie aanvulling ben op elk tean.

-peter
    • Boudjeboud
      Boudjeboud
      Bronze
      Ik kom nog maar net kijken in de online scene van het pokeren en zou wel eens willen meedoen in zo een groot toernooi met een toch al iets hogere buyin en zien hoe ik het doe in zo'n veld. Ik ben wel een tighte speler dus ik zal het er zeker niet erg marginaal insteken in het begin ofzo en dan vliegen er toch al een heel deel mensen uit deze toernooien heb ik gezien.En met een beetje geluk kan ik dan misschien al een heel eind opschuive.
      Ik zou niet zeggen dat ik het zozeer verdien maar ik verdien misschien wel eens een kans om het te proberen :) Is natuurlijk niet erg overtuigend maar hoop doet leven :D

Misschien tot zondag :)
    • brulaap
      brulaap
      Bronze
      waarom ik in jouw team zou moeten zitten.

Er zijn verschillende redenen, ik ben een vriendelijke kerel en zal mij volledig inzetten ervoor.

daarnaast speel ik bijna alleen MTT, heb hier ook al enkele noemenswaardige uitslagen gehaald, maar vooral op t6poker. Ik zou de backdeal niet nodig hebben maar mijn limiet op moneybookers is op dus ik kan geen geld zetten op pokerstars.
      ik heb mij vooral geoefend in MTT door freerol toernooien te doen en bij deze kon ik vrij regelmatig de finale tafel halen.

Ik heb ook nog geen ervaring met BoD dus het zou enorm leerijk zijn voor mij.

dus tot zondag misschien

grts brulaap
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      Helaas, volgende x beter ;D
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Waarom ik graag een backdeal zou willen winnen....

ik zou graag wat actiever bezig zijn met de community maar dit vind ik erg moeilijk. BotD daarentegen lijkt mij een mooie gelegenheid meer met de comm. kennis te maken.

ik poker eigenlijk altijd op unibet vandaar de bronze status, maar heb behoorlijk veel ervaring met MTT's.

Het lijkt mij gewoon erg leuk aan dit evenement mee te doen!

Rob
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      bij deze in de inschrijving gesloten.
      Alvast allemaal erg bedankt voor de inzendingen, ongeacht de uitkomst.
      er zijn 10 inzendingen er zijn helaas "maar" 6 plaatsen.
      Wie de gelukkigen zijn deze week wordt later vandaag bekend!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Ik heb DeKuip nog niet kunnen bereiken, dus zodoende heb ik ook nog geen nieuws kunnen maken omtrent de winnaars van de backdeals.

Ik zal wel alvast de teamleden van Lanfear81 en Louk kenbaar maken:

Team Lanfear81:
      robbieronalds
      MiXzZ

Team Louk:
      brulaap
      hoofdvogel

Als de winnaars alvast hun deelname kunnen bevestigen in deze thread dan kan ik vanavond de buy in alvast overboeken.

De namen van de overige winnaars zullen in de loop van de dag bekend gemaakt worden.
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Hey, cool man dat ik een backdeal heb gewonnen! thanks alot!

Mijn Pokerstars account naam is: RRonalds

Ik ben verder nog niet echt kunnen ontdekken hoe laat en welk toernooi er nou precies gespeeld wordt. Heb ik hier volledig overheen gekeken?
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Tof! Ik doe zeker mee, nick: MiXNoTHere

@Robbie het is de 100k GTD op pokerstarts, hij is op zondag avond om 21.30 jullie tijd geloof ik. Hij staat onder tournaments -> special

Het is dat tournooi waar 20k~ signups voor zijn :p je vind het wel
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      bij deze bevestig ik men deelname

Team Louk gaat voor de winst! ;)

HoofdVogel
    • brulaap
      brulaap
      Bronze
      ja zeker ik bevestig ook mijn deelname

pokerstars account= brulaaap

team louk gaat zeker voor winst
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      jesus daar doen echt super veel mensen aan mee... echt relax! ik hoop echt dat ik bij de 1e 100 kom...ff cashe^^
      blijkt toch dat iedereen zin heeft in een iet wat groter toernooi.. ik vind het idee iig super goed. ik denk dat er nog meer in zit! (evalueren doen we achteraf goed.)

Sharp mijn complimenten voor je opzet, ik weet uit ervaring hoe moeilijke taak jij hebt gehad. Maar klasse gedaan hoor Sharp! Misschien een idee om PokerStrategy hier een groot aandeel in te laten hebben? (heeft er iemand een kwijl bakje?)

ik zou graag mijn reporter team wat beter willen leren kennen.. Dat bevordert de sfeer zeker!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb goed getrained de laatste dagen so: let's go

ze Bottle of ze Dronkeys wordt gevuld morgen!
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robbieronalds
      Misschien een idee om PokerStrategy hier een groot aandeel in te laten hebben?
      Goed om te zien dat je het leuk vindt om mee te doen!!
      Ik weet mijn eerste keer ook nog wel (ik lijk wel een ouwe lul zoals ik dit nu zeg :D )
      Ik vroeg me alleen even af wat je met bovenstaande quote bedoelt?
      Deze nieuwe opzet is juist mogelijk gemaakt omdat PokerStrategy een groot deel sponsort zoals in 't nieuwsbericht stond.

Oorspronkelijk gepost door robbieronaldsik zou graag mijn reporter team wat beter willen leren kennen.. Dat bevordert de sfeer zeker!
      Ik zou zeggen, wissel MNS/Skype uit in dit topic
    • 1
    • 2