Emma Dauwe zet zijn tanden erin!

• EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Welkom welkom mijn lieve kleine snorkeltjes.

Het is tijd voor mijn eerste blog.
      Vooral om eigenlijk veel bij te leren.

Ik zal me even voorstellen:
      mijn naam is censored. But u can call me EmmaDauwe. Momenteel studeer ik in Leuven aan de GroepT hogeschool aka university college aka we-willen-unief-met-hogeschool-overkoepelen-maar-dat-gaat-niet-zo-maar-school.

Wat ik volgend jaar ook terug ga opnemen is zuipen, lopen, junkfood eten en pokeren.

Nu zal ik ook maar ineens men naam verklaren. De meeste onder jullie denken misschien, oh een pokerbabe. Die ga ik proberen te scoren. HELAAS pindakaas. Het komt gewoon van "En maar duwen, enma duwe, enma dauwe, emma dauwe!"
      Op zen plat kempisch geschreeuwd en liefst nog gevolgd door menige @ fundums.

Meer details over mezelf kan je via men skype krijgen of hier in de thread.
      Password: ikbeneengrotefish

Maar swat, ik ben dus vroeger rond men 16-17 begonnen met playmoney en af en toe de dagelijkse freeroll op FTP. Enkele keren 2dollar geshipt en evenveel keer deze verloren aan de real money tables. :f_grin:
      Dat playmoney vloog evensnel in als uit men account, zodat ik ook altijd opnieuw moest beginnen.
      Dit werden we natuurlijk ook beu. Dus heb ik poker volledig links laten liggen en me met andere dingen bezig gehouden. Vooral gamen zoals: MOH:aa, CS een LOTR er tussen. Nog een Halo'ke, wat GTA, red alert 1,2...
      Vooral MOH:aa wat voor medal of honor allied assault staat, was wel mijnen 'dada' zo heb ik het gepresteerd om in een clan te raken, waar ik te jong voor was. Maar blijkbaar skilled genoeg.
      Die clan heeft lange tijd op 4 gestaan van Europa in de trap team match en nog wat in objective match.
      Ik speelde dan ook veel te veel.

Mijn nieuwe pokerverhaal is dus zo'n 3a4jaar later begonnen, zijnde 3maand geleden. Na enkele keren 15$ erop te zetten en ook weer verliezen, leerde ik deze community kennen. Die 50$ begon goed, maar verloor traag maar gestaag alles kwijt. Ik had nogal moeite met BRM, wie niet natuurlijk in het begin.:)
      Artikels, videos, coachings, forum schuwde ik. Maar omdat ik telkens verloor leek het me nuttig om hier toch mee te beginnen.

EN ZO GESCHIEDDE een nieuwe pro was geboren :f_biggrin: .
      Ik heb brons achter de rug en basic. De silver artikelen heb ik laten afdrukken en inbinden en daar ben ik nu dus in bezig. Kostte me een 10 euro wat normaal 25 moest zijn.(foutje van de copieshopmadam). Tsjingtsjing, alle geld extra is belangrijk voor een pokerrookie.
      Ondertussen volgde ik ook coachings en ben ik bezig met hasenbraten.
      Toch verloor ik nog wel wat, toen heeft fladdermouse me geholpen. Bij mijn eerste voorstelling op het forum dacht hij mij te kennen van de middelbare school. En dat was dan ook zo.

Zo haalde ik serieus wat leaks uit men spel, samen met BRM videos, coachings en men gebundeld boek. EN FLADDERMOUSE ofcourse.:)

Men roll is zo gestegen van een 50 naar een 100$ op goede dagen in een dikke week. En nog gestegen naar een 150$. Het nadeel van deze laatste stijging was dat het compleet tijdens de examens gebeurde. Dit was dus eigenlijk niet zo slim noch koosjer van mij.

Na de examens enkele dagen gespeeld tot 220$. Mijn doel was 250$ in 2 maand. Nu had ik dat al na een week na de examens, dus heb ik men doel naar 300 geschoven.

Ik hoop dat jullie er van gaan genieten.
      Als laatste geef ik jullie mijn doelen nog even mee.
      In grote lijnen:

:diamond: : Mensen van de community leren kennen en hopelijk samen spellen analyseren.
      :club: : Bijleren onder de vorm van Psychologie, coachings en men boek uitkrijgen.

Dit is mooi voor de komende maand september.

Ciao, Emma Dauuuuuweeee! :s_biggrin:

mod-edit pcbeem: op verzoek van Fladdermouse zijn echte naam verwijderd.
  • 400 antwoorden
    • Fladdermouse
      Fladdermouse
      Bronze
      Yey, eindelijk een blog! :D

Veel succes met je herexamens en daarna met je pokerdoelstellingen. :s_thumbsup:

Zeker als je hard aan je spel blijft werken, verwacht ik je in no-time op hogere limieten.

Good luck! :s_cool:
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Thx,
      jij leeft nog?:)
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      :) goed bezig zo te horen :D

tja, die kosten voor t uitprinten/inbinden van de artikelen kan je ook als motivatie zien om t doorlezen ervan serieus te nemen =)

en ik weet niet waar je speelt maar als je op stars is er een optie om je account te freezen (requests->responsible gaming -> restrict yourself from playing )
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Heb er even bijgezet waar ik speel.
      Ik withdraw gewoon men money ff. Dan is men moeder ook gerust, want ze denkt dat ik alleen maar kan verliezen en niet kan stoppen.

Sossis wordt zoals Isildur. Niet mogen spelen tot ik men roll laat zien.;)
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Succes inderdaad met je herexamens en hopelijk gaan daarna de goede pokerresultaten ook niet uitblijven :)
    • NoxInvictus
      NoxInvictus
      Bronze
      ff bolletje plaatsen hier, lijkt me wel een interessante blog te worden ;)

Veel succes alvast, eerst en vooral met je Herexamens en daarna uiteraard met je pokercarrière :)

Nox
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Hoe plaats je zo'n bolletje?
      Stel maar geen te hoge verwachtingen he mensen. In school had ik het schrijftalent van een lavabo. Alleen weet de lavabo nog het verschil tussen warm en koud water te beschrijven.

Swat,

Vandaag weer een dag studeren achter de rug. Materiaalkunde schafte de pot. Al bij al valt zoiets mee, maar JEZUS dat examen is onmogelijk. Elk jaar wordt er naar de ombuds gegaan om te klagen. Dat vak wordt een heel jaar door gegeven met op het einde 1 examen. Correct EEN!
      Men gebroeder die ook voor ingenieur studeert, heeft dit 3 keer opnieuw gedaan en is er enkel door geraakt door deliberatie. Ik denk dat mij hetzelfde lot staat te wachten.

Diezelfde broer zit trouwens in het Solarteam sinds dit jaar. Die race los door Australië met een zonnewagen. Hij gaat over de Public and Business Relations. Hij is deze week nog op vtm en rtv nieuws geweest met telkens een interview. Hij vertelde me ook, dat ze het met een budget 2 miljoen Euro moeten doen. Beetje te weinig e, 2 miljoen komaan is dat alles :s_o:
      Mijn voorstel is een Bugatti kopen en daar een zonnepaneel boven plakken. Goedkoper + ze zullen zeker 1e worden:p.
      Kun je nu geloven dat dat goedkoper is. Waarom dan een zonnewagen bouwen?!

Neenee ik sta volledig achter dit mooie project.

Tot zover men dag. Nog altijd geen pokerverhalen, but u know why! Alhoewel ik heb gisteren een vid over MTT gezien. Voila all happy?! :f_biggrin:

Keep 'm rollin. Bye

Jullie favoriete Sossis
    • NoxInvictus
      NoxInvictus
      Bronze
      je plaatst gewoon een bolletje in een thread door er in te posten, zo zie je in welke topics je zelf al aan het volgen was en welke niet :)

Good luck met materiaalkunde, ik ga zaterdag voor de 4e (en hoe dan ook laatste) keer statistiek 2 afleggen in de hoop daar eindelijk es op te slagen, iets wat mij al even onmogelijk lijkt als jou materiaalkunde :)

Nox
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Ik plaats ook maar even een bolletje. :D

Door even in te gaan op jouw onderschrift.
      Het is een misvatting die nogal leeft bij ingenieurs, dat ze creatiever zouden zijn dan wetenschappers.

Wetenschappers zijn soms ook zeer creatief bezig.
      Bij het bedenken van proeven en het ontwikkelen van theorieen, komt namelijk heel wat creativiteit kijken.

De meeste ingenieurs verzinnen in hun hele leven nooit echt iets nieuws, maar passen gewoon oude uitvindingen toe.
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Haha de eeuwig vete tussen ingenieurs en wetenschappers. Deze discussie is al gevoerd op men scoutsforum.
      Ohja inderdaad ik ben ook al 13 dikke jaren lid van Scouts Sint Michiel. In ieder geval ga ik deze discussie lekker ontwijken :s_cool:
      Het is ook maar een quote.

Zo ken ik nog een leuke, "scientist dream about doing great things, engineers do them!" Vind ik wel mooi.

BIJ DEZE: post allemaal je favoriete quote of leuze. En laten we aub carpe diem niet in het rijtje voorkomen. Such a CLiCHE!

Grtz Emma Dauwe
    • NoxInvictus
      NoxInvictus
      Bronze
      Well, since you asked.

Mijn favo blijft: Ignorance is Bliss.

Of een goeie ouwe van Sun Tzu:
      If you know the enemy and you know yourself, you need not fear the result of a thousand battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained, you will also suffer a defeat. If you know neither yourself nor the enemy, you will succumb in every battle.

Die laatste dan vooral omdattie zo mooi van toepassing is op poker, zoals wel meer dingen uit The Art of War nog steeds een waarheid vinden in het alledaagse leven :)
      En uiteraard omdat beide quotes mekaar gewoon zo heerlijk tegenspreken :D

Nox
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      I say AMEN to that!
      Is inderdaad wel een boom van een quote.

Eentje uit een van men favoriete films:
      "Only thing I have are my balls and my word and I don't break 'm for nobody."
      - The Godfather
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EmmaDauwe
      Haha de eeuwig vete tussen ingenieurs en wetenschappers.
      :D :D :D

idd, maar kon het toch even niet laten, toen ik je onderschrift zag.

Niks mis met ingenieurs.
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Liefste kinderen van God,

welke oh welke coaching moet ik volgen deze avond?
      De Rush van Alex of de SH van Rogier.
      Ikzelf speel BSS en was geintresseerd in Rush, maar dat werd me wat afgeraden, omwille van het nitfest. Maar die van Rogier is SH.

Ikzelf speel FR. Dit is misschien niet zo'n verschil, maar ja.

Om een lang verhaal kort te maken: Waar wordt het gezellig en welke heb ik nodig?:)

Sossis
    • Fladdermouse
      Fladdermouse
      Bronze
      Volg eerst een uurtje de rushcoaching van Alex en dan kan je nog steeds beslissen of je verandert van coaching of niet.

Ik denk dat die rushcoaching over NL100-NL200 gaat en daar wordt er toch wel anders gespeeld dan op NL10.

Het verschil tussen FR en SH is vooral preflop. De postflop actie is wel gelijkaardig in de meeste gevallen.
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Ja ik had de uren dus verwisseld.
      Na de vliegdeuren te hebben geschilderd om de moeder content te stellen. Ga ik nu de coaching van Rogier nog even volgen.

See you at the coaching..
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EmmaDauwe
      Haha de eeuwig vete tussen ingenieurs en wetenschappers. Deze discussie is al gevoerd op men scoutsforum.
      Ohja inderdaad ik ben ook al 13 dikke jaren lid van Scouts Sint Michiel. In ieder geval ga ik deze discussie lekker ontwijken :s_cool:
      Het is ook maar een quote.

Zo ken ik nog een leuke, "scientist dream about doing great things, engineers do them!" Vind ik wel mooi.

BIJ DEZE: post allemaal je favoriete quote of leuze. En laten we aub carpe diem niet in het rijtje voorkomen. Such a CLiCHE!

Grtz Emma Dauwe
      De mijne:
      "Bij dezen: het is niet omdat je de n niet uitspreekt dat je ze niet hoeft te schrijven." (dit is één van de fouten waar ik me echt enorm aan erger omdat iedereen dit fout schrijft, maar dit geheel terzijde)

Succes :)
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Ok, thanks Dr. Spelling. Zal het nooit meer doen, als jij belooft meer comma's te gebruiken. Wist het eigenlijk echt niet. Bij dezen zal ik het onthouden en het woord verspreiden.
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Hey poezewoezewoefkes,

weer bijna een dag leren achter de rug. Deze keer organische chemie. The final road to the exam. Volgende week donderdag EN ik zie het nu al zitten.
      Vorig semester veel te weinig tijd gehad voor dit vak. (Niet zoveel gedaan doorheen het jaar (:lees: niks!)
      Zo dus allemaal op het laatste. Wat dan resulteerde in een lange nacht en 's morgens een black out op het examen. HEERLIJK!

De vorige dagen beetje zonder motivatie gezeten. Ook door men nieuwe apps op men ipod.

(Bij dezen: laat me jouw favo apps zien, liefst gratis)

MAAR vandaag ging heerlijik. Lekker doorgeknald als Bear Grylls die de weg naar beschaving ziet.
      men motivatie voor vandaag was, dat ik morgen naar de 'reuzen' in antwerpen ga kijken. Iemand al gezien?

Gisteren is men broer met een foto van de zonnewagen in 'Het weer' gekomen met ons Sabine. Vandaag zit hij op Zolder tussen de MONSTERCARS. Mercedes SLR(die zich ook als enige KNAL voor de VIP room zette), Alpha Romeo competizione, Porsches GT3's and many many more...
      *kuch*JALOERS*kuch* man, daar zou je toch volledig je spermatozoîden de vrije loop laten gaan. Voor de komende 6 jaar. No kids for me anymorezz. :f_biggrin:

Verder ben ik nog wat vids aan het volgen.
      Voor men pokermotivatie: Black and diamond events:)
      Voor bij te leren: Hasenbraten deel 6
      Voor ontspanning/voorbeelden: Review van NoxInvictus zijn sessie door Rogier.

That's all folks

.Emma Dauwe.