mijn stats

• 16 antwoorden
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Hoe heb je dat plaatje eigenlijk ingevoegd?
      Mijn stats zijn vrijwel identiek, dus ben benieuwd naar de conclusies!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Dat je zo te zien vaker je BB moet opgeven, of krijg je zoveel freeplays? De rest van de stats zijn wel goed, weet de SHK zo niet maar hoor je nog te openlimpen in EP?
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Te passief preflop, meer uw goeie handen raisen en wat minder met marginale handen callen zou ik zeggen...
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Te passief preflop, meer uw goeie handen raisen en wat minder met marginale handen callen zou ik zeggen...
      Je hebt de eer om als 1e no limit speler iets te zeggen in deze thread :D

Dit is FL, dus de stats horen iets anders te zijn ;)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      2e nlhe speler:

Ik denk dat je stats redelijk solide zijn en ik weet zeker dat je al heel goed op weg bent.... maar ik denk dat je net wat extra bb/100 kunt verdienen als je toch je spel wat opent. Ik heb het idee dat die advanced PS SHC een goede chart is. Je zou ook op 2p2 kunnen kijken...

weten wanneer wel en wanneer niet callen met verschillende handen enzo...

raisen zelfde verhaal.

Maar ik denk dat 12/10 stats goede winrates (2bb/100) opleveren hoor daar niet van.

verder heb ik het idee dat je blindenspel echt een leak is. Ik zou daar nogeens goed naar kijken. Ik bedoel het klopt wel dat je al veel hebt geinvesteerd preflop dus dat je losser kan spelen. Maar ik denk dat je zo alleen nog maar meer verliest.

verder snap ik die 4-bet stat in EP niet.... ???
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      MAC RAia, gewoon met mspaint gedaan dit

schermafruk --> plakken in paint en dan de stats eruitknippen

Yoghi: 1 van de leaks die ik zelf heb gevonden is idd mijn blindenspel. Dit heb ik daarom ook aangepast, ik speelde teveel handen inde BB.

ik heb nu een winrate van 2,44BB/100 inderdaad Fons

die 4bet in EP (en dat soort stats) negeer ik ook

openlimpen in EP doe ik aan loose tafels waar veel ongeraisd naar de flop wordt gegaan, is dit een leak?

mijn grafiek gaat nu weliswaar op termijn omhoog, maar mijn winrate is wel erg laag (als ik naar een hogere limiet wil gaan)

ik ga me nu focussen op mijn postflop spel, aangezien ik niet veel tighter kan spelen dan ik nu al doe. Wellicht valt daar nog wat winst te halen
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      de reden dat de 4bet in EP zo hoog is is denk ik dat aan de tafels waarop ik speel, de halve tafels rerasie coldcalded. aangzien ik uit EP vooral monsters raise (die ik altijd cap), kan dit een verklaring zijn
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      2.44BB/100 is zeker niet laag hoor. Het is moeilijk om een hoge winrate te halen omdat je niet heel veel in 1 hand kunt winnen.

Maar postflop is inderdaad het beste om op te concentreren.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Maar ik denk dat 12/10 stats goede winrates (2bb/100) opleveren hoor daar niet van.
      Deze opmerking kan ik helaas niet plaatsen (12/10). Wat wordt hier precies mee bedoeld?
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      die 2.44 in elephant zijn toch big blinds? ik had begrepen dat een winrate van 2big bets "normaal" is

klopt dit niet?

12/10 is PSVIP/PFR
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Volgens mij zit er ook een fout in Elephant. In het "overview" wordt een ander getal bij BB/100 hands aangegeven als bij "analyse"...

Waar komt die 12 dan vandaan? Preflop call = 13...
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      bij mij niet
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Als het big blinds is is het misschien wel "laag" maar je kunt je winrate nooit vaststellen op zo weinig handen. Je komt nog geen eens in de buurt eigenlijk. Niet te veel aandacht aan besteden dus ;)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      ok tnx Yoghi

ik denk dat ik maar eens een video moet maken over een half uur spel

hoeveel tafels zie jij dan maximaal het liefst?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      20 ofzo zodat ik weet of je goed of slecht speelt in een half uur

Maakt niet uit, waar jij je comfortabel bij voelt en al je plays nog kunt uitleggen :)
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      lol, ik speel nu of 4 of 6 tafels, maar bij 6 tafels wordt het moeilijk om erbij nog uitleg te geven.

Ik ga een opname maken met 4 tafels. Ff kijken of ik dat vandaag nog kan doen

edit: uiteraard ben ik mijn mic kwijt !$@#@