Straat geflopt: hard of slowplayen?

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Titan Poker Cadiz 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button ($1.85)
      SB SB ($1.90)
      BB Hero ($10.27)
      UTG ($9.90)
      UTG+1 ($1.90)
      MP ($7.40)
      MP ($1.65)
      CO-1 CO-1 ($2.34)
      CO ($2)

Preflop: Hero is in the BB with 9:spade: T:club:
      4 folds, CO-1 calls 0.10, 2 folds, SB calls 0.05, Hero checks.

Flop (0.30) 7:club: 6:heart: 8:heart:
      SB bets 0.20, Hero calls 0.20, 1 fold.

Turn (0.70) 9:heart:
      SB bets 0.50, Hero calls 0.50.

River (1.70) A:heart:
      SB bets 1.10, 1 fold

Ik wou de villain hier zelf zijn geld in de pot laten stoppen, natuurijk dramatische kaarten die volgen. Had ik flop/turn moeten raisen?
  • 8 antwoorden
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      ik had de flop óf geminraised óf goed hard geraised (3/4 keer) en dan de turn misschien raisen. fold op de river is knap gedaan, straten weggooien is niet leuk :P
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Tjah, ik zou toch raisen op flop vanwege die flushdraw, imo geloven meeste donks toch niet da ge een straight flopte. Als er ene 2pair of een setje gehit heeft ga je ze stacken waarschijnlijk.

Anyway, zoals gespeeld raise ik turn, gewoon voor informatie... Riverkaart suckt wel natuurlijk.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door basstripper
      ik had de flop óf geminraised óf goed hard geraised (3/4 keer) en dan de turn misschien raisen. fold op de river is knap gedaan, straten weggooien is niet leuk :P
      Die fold was de minst moeilijke beslissing. Als ik mijn geld wil verkwanselen doe ik er wel iets leuker mee (mee in bad nemen, wiet kopen, verbranden, van een hoog gebouw gooien, als wc-papier gebruiken, ..)
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Oorspronkelijk gepost door basstripper
      Die fold was de minst moeilijke beslissing. Als ik mijn geld wil verkwanselen doe ik er wel iets leuker mee (mee in bad nemen, wiet kopen, verbranden, van een hoog gebouw gooien, als wc-papier gebruiken, ..)
      lmao "mee in bad nemen" :tongue: anyway, niks meer aan te doen he.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tja, ik had gewoon een normale bet van ca 2/3e tot 1 pot gedaan op de flop.

Die twee harten geven mensen slechte ideeën en dan callen ze in principe met de verkeerde odds. Een call is vragen om moieilijkheden.

Natuurlijk zuur dat je moest wegleggen, maar wel goed gefold.

Ik ben geen BSS speler, maar zou denk ik op de turn een leuke reraise hebben geplaats. Zit hij dan met maar 1 harten, dan pak je waarschijnlijk de pot op. Zou hij callen of 2 harten hebben, dan heb je pech in dit geval, maar ik denk dat je goede kans hebt dat hij weglegt.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Hard gaan, tot 1.20 a 1.40 raisen, flush draw duur maken.
      Je krijgt hier nog value uit 2 paar en mss TPTK en je laat eventuele flush draws folden.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      nooit slowplayen, zeker niet met zo'n obv. flushdraw
      raise gewoon hard op de flop, evt. overbet je de pot gewoon kei hard als je denkt/weet dat hij toch called

groeten
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Flop en turn zijn exact de redenen waarom je niet moet slowplayen, zeker niet op lage limieten. Maak een potsize raise op de flop, ik zou eveneens op de turn raisen voor value omdat je wil beschermen tegen de 4-flush. Maak een crying fold op de river en vervloek jezelf omdat je aan het slowplayen was :p