99 op SB, preflop raiser

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Titan Poker Rushville 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button ($16.44)
      SB [color:#C00000]Hero ($11.10)[/color]
      BB ($2.39)
      UTG ($8.95)
      UTG+1 ($1.90)
      MP ($10.68)
      MP ($1.65)
      CO-1 ($9.50)
      CO CO ($10.93)

Preflop: Hero is in the SB with 9 :club: 9 :diamond:
      5 folds, CO raises to 0.40, 1 fold, Hero calls 0.35, 1 fold.

Flop (0.90) 2 :diamond: J :diamond: 8 :diamond:
      Hero bets 0.60, CO calls 0.60.

Turn (2.10) 4 :spade:
      Hero checks, CO checks.

River (2.10) 7 :club:
      Hero bets 1.20, 1 fold

Juist gespeeld?
  • 9 antwoorden
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      ja best goed gespeeld, ik vind alleen dat je met je lijn verraad dat je een flushdraw hebt. mischien de turn ook betten?
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      4 ruiten op het bord moest ik juist NIET hebben, veel te riskant dat hij een sterkere flush zou hebben. Ik bet hier omdat ik vermoedde dat hij niks gehit heeft.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      4 ruiten op het bord moest ik juist NIET hebben, veel te riskant dat hij een sterkere flush zou hebben. Ik bet hier omdat ik vermoedde dat hij niks gehit heeft.
      Als je vermoed dat hij aant drawen was en dus niets gehit heeft, speel dan gewoon check/call op river. Beetje bluff induce eh ;) Werkt wel goed bij mij soms...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Check-call durfde ik niet goed, ik had maar weinig info over zijn range, moest er dan een bet van 3/4 pot komen had ik alsnog gefold. Ik ben zoiezo niet zo'n call-type :p

Gewoon betten en folden op een raise, ik dacht hier nog voor te liggen. Moest hij een lage J hebben (10J ofzo) zal hij denkelijk alsnog folden als ik bet.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      Moest hij een lage J hebben (10J ofzo) zal hij denkelijk alsnog folden als ik bet.
      Na die check van u op turn en zwakke bet op river denk ik persoonlijk niet dat iemand met TP hier nog op zal folden...

Zijn check behind op de turn doet me zeer sterk geloven dat ie aan het drawen was en met nog es te checken op river zullen busted draws hier vaak een bluff proberen...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Mja dan nog.. met check-call krijgde bijna geen info, met een bet speelde "safer". Als ge hier check-called en hij draait 10J om, dan voelde u pas stom :p
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Kheb er ff over nagedacht (terwijl ik naar de winkel fietste :) ), je kan die bet bekijken als "het max wat ik zou callen bij een check-call situatie".

Dan is betten imo toch beter, heb je nog wat foldequity. Je haalt er (denk ik) ongeveer evenveel value uit, want de villain zal ook niet altijd betten als je check-call speelt. Je neemt hier ook minder risico.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Hij zal niet altijd betten.. Maar toch soms :)
      Speel deze ook check/call, mij lijkt het alsof villain drawt & na je check op de turn ziet hij ook wel dat je niet zo sterk bent & zal hij soms bluffen.
      Je hebt hier weinig tot geen fold equity vind ik, TP zal je altij callen wegens je zwakke turnplay.

Ik geef neoken hier gelijk, check/call :)
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik haat donkbetten op deze flop, je draait je hand zo goed als face up want met een J, set of flush zou je niet betten maar wss c/r spelen. Check/call en reevalueer op de turn.
      Zoals gespeeld zou ik de turn opnieuw betten, het is waarschijnlijk dat je hier de beste hand hebt, maar deze is erg kwetsbaar. Op de river betten heeft absoluut geen zin want geen slechtere hand callt je. Check/call voor bluff induce met een busted flushdraw.