Fixed Limit in HC

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Is er hier iemand die ooit FL heeft gespeeld in het HC?

Ik vroeg me namelijk af hoe het zit met de buyin... Op de 2/4 tafel staat dat er een buyin is van 40 euro. Is dit het maximale? want dan zit je met 10 BB te kijken, lol wat moet je daar nou mee?

Daarnaast vroeg ik me af hoe het niveau is in het HC, zijn het veelal dagjes mensen die een gokje wagen of zitten er wel degelijk een aantal goede spelers aan de gemiddelde tafel?
  • 4 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      je kunt je zoveel inkopen als je wil maar je hebt een minimum,
      Nivo is redelijk niet echt goed maar normaal :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik neem aan dat je naar HC Eindhoven gaat. Het niveau is belabberd daar, bluffen heeft geen zin. Als je met minder dan 5 players een flop of turn ziet dan is t wonderbaarlijk.

Pas op voor 2 regulars, een stel van een jaar of 35/45 waarvan de man een paardestaart heeft. Die kunnen t spel namelijk wel. Je herkent ze wel omdat iedereen hen kent. Maar ik raad je aan om als je wil gokken meteen al je geld aan de blackjack tafel te gaan zitten, heb je ongeveer evenveel geluk nodig om geen suckout te krijgen.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      bedankt voor de reacties :)

Ja ik ga naar EH en bedankt voor je tip, ik zal kijken of ze er zijn. En nee, ik ga niet gokken, ik ga vissen!
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ik wil het eigenlijk ook nog wel eens doen, maar dan denk ik 5/10 of iets daar rond wat ze hebben.