KQo

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Enige read op villain--> kent er niet veel van, bet preflop is standaard voor mij.. op de flop had ik misschien een potbet kunnen maken, maar ik wist.. heeft hij hier of een flushdraw of een straighdraw dan gaat hij toch all the way. Bet op turn iets lager, ik wilde hem te goede odds geven om niet te callen.. c/r zat niet in zijn arsenaal dus hier had ik niet echt bang van.

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button [color:#C00000]Button (50)[/color]
      SB [color:#C00000]SB (1620)[/color]
      BB (2410)
      UTG (820)
      UTG+1 [color:#C00000]UTG+1 (1100)[/color]

Preflop: UTG+1 is UTG+1 with K :club: Q :diamond:
      1 fold, UTG+1 raises to 120, Button moves all-in for 50, SB calls 100, 1 fold.

Flop (330) J :heart: 6 :club: K :heart:
      SB checks, UTG+1 bets 220, SB calls 220.

Turn (770) 3 :spade:
      SB checks, UTG+1 checks.

River (770) Q :spade:
      SB checks, UTG+1 bets 280, SB calls 280
  • 5 antwoorden
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Als je denkt dat hij hier een draw heeft en dat hij al de way gaat moet je daar van profiteren, niet checken op de turn, nu geef je hem een free card! & dat is hier het slechtste wat je kan doen.. Als je met KQ op de tun hier allin gaat tegen een flush draw ben je favoriet dus waarom dan niet doen?

Bet flop: 270 ofzo
      Push turn die de flush draw niet vervolledigt.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Schelles
      Als je denkt dat hij hier een draw heeft en dat hij al de way gaat moet je daar van profiteren, niet checken op de turn, nu geef je hem een free card! & dat is hier het slechtste wat je kan doen.. Als je met KQ op de tun hier allin gaat tegen een flush draw ben je favoriet dus waarom dan niet doen?

Bet flop: 270 ofzo
      Push turn die de flush draw niet vervolledigt.
      Ik zeg toch nergens dat ik denk dat hij dit heeft? Ik kan zijn kaarten toch onmogelijk raden? Ik bedoel maar dat ik tegen zulke spelers, welke alles spelen en dit vaak zeer slecht ik de pot niet te groot wil maken. Push turn is sowieso geen optie tegen een dergelijke speler, check leek me beter..

De reden dat ik hier zo speel is omdat ik meer dan vaak genoeg uit de sng geknald wordt door dergelijke handen... Villains hebben een set, TPTK, straat,.. en doen niets buiten callen. Ik probeer dan ook niet te grote potten te spelen als ik het niet echt vertrouw.

edit: speler had btw K6
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      als je niet zeker van je zaak bent.
      gewoon een kleine bet plaatsen 100 ofzo. een slechte hand callt max. een goede hand gaat reraisen.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Ow kdacht dat je vrij zeker was van een draw :)
      Dat je de pot wilt klein houden, begrijp ik, hangt natuurlijk af van je read.

K6? lucky river dan nog :)

Hij speelt em anders ook wel verschrikkelijk slecht..
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ik bet turn opnieuw, en as played push ik die river altijd, anders ook trouwens. Preflop en flop zien er netjes uit. Mooi 2/3 pot getiept ook. :)