Titan Points Buy-In Tourney

• 3 antwoorden
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Ik dacht dat je die punten ook kon omzetten in geld, hoe dat precies zit weet ik niet. Kzal het eens aan support vragen :)

edit:
      Bonus dollars

Bonus dollars are accumulated as you deposit money and play poker. They are converted to real money and added to your balance automatically as you accumulate Points. You can see how many bonus dollars you have and how many Points you still need to accumulate in order to convert them to real money under the Points tab of the “My Account” section in the Cashier.

Dus alleen maar wanneer je zelf geld stort. Die punten gebruik je ook om je originele 50$ vrij te spelen, je kan ze pas withdrawen vanaf 2.5K punten. Of je ondertussen met je punten in toernooitjes kan meedoen (ttz, ofdat die punten die je gebruikt dan nog "meetellen") weet ik niet.

edit2: de punten die je gebruikt voor je in point tournaments in te kopen "tellen nog steeds mee", ze kijken alleen maar naar het totaal aantal punten dat je verzameld hebt. Toernooitjes lijken me dus een prima "investering" :)
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Thanks.. ik dacht wel dat de punten nergens anders voor gebruikt konden worden, spijtig :) . Zijn er mensen die hier al aan hebben meegedaan?
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Thanks.. ik dacht wel dat de punten nergens anders voor gebruikt konden worden, spijtig :) . Zijn er mensen die hier al aan hebben meegedaan?
      Ik heb gisteren me ingeschreven in zo'n 200 points 1 table SNG waar de 1ste plaats een inschrijving wint in de 2000 points tornooi s'avonds.