.25/.5: 88 flop set

• MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      0,25/0,5 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG+1 with 8:diamond: , 8:spade:
      Hero raises, 4 folds, CO calls, 3 folds.

Flop: (5,40 SB) A:diamond: , 8:heart: , 5:diamond: (2 players)
      Hero bets, CO calls.

Turn: (3,70 BB) J:club: (2 players)
      Hero bets, CO raises, Hero 3-bets, CO caps, Hero calls.

River: (11,70 BB) A:spade: (2 players)
      Hero bets, CO raises, Hero 3-bets, CO caps, Hero calls.

Final Pot: 19,70 BB

Is dit te agressief?
  • 2 antwoorden
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Persoonlijk raise ik 88 niet preflop in EP1, maar goed dat is misschien meer een kwestie van style.

Flop ok uiteraard.

Turn ook ok.

River - hm. Ik vind zijn call op de flop en daarna de actie die hij geeft op de turn een beetje vreemd, maar na de turn zet ik hem toch zeker op een two pair. Blijft de vraag of dat een two pair met de A is, want dan zou ik normaal toch een bet op de flop verwachten, zeker als je hem op AJ zet.

Toch zou ik deze river denk ik b/c spelen, omdat ik bang ben tegen een fullhouse Aces over xxx te komen te zitten.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      UTG+1 is 88 officieel een fold, 99+ kun je wel raisen.

Flop en turn zijn goed gespeeld. River zou ik zoals DukeFreedom zei ook allen maar b/c spelen. Omdat hij de flop gecapped heeft heeft hij heel vaak 2 pair of beter, meest logisch is AJ, A8 of A5. Door de A op de river heeft hij dan te vaak een full house denk ik om nog te kunnen 3-betten. Het lijkt me sterk dat hij hier nog gaat raisen met J8 ofzo omdat zijn 2 pair dan gecounterfeit zijn.