Tilt?

• basstripper
      basstripper
      Bronze
      ik was helemaal blij dat ik eindelijk de €100 had gepasseerd, en dan... krijg ik een bad luck streak en zit ik nu weer op €55 ofso... wat te doen :( echt van die stomme dingen als: je hebt AA, je flopt een set (!) en dan verlies je aan het eind alsnog tegen een flush ofso... moet ik een pauze houden nadat ik mn halve BR verlies ? :O

EDIT: voor mensen die nu willen gaan zeggen: JAAAH< DAN MOET JE OP PROTECTIE LETTEN EN DIT EN DAT... dat doe ik heus wel :) :evil:
  • 7 antwoorden
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Hou je je aan de BRM? Op welke stakes speel je?

Iedereen heeft wel es een downswing, maar de helft van je bankroll verliezen is nog iets anders. Ofwel moet je dringend wat werken aan je spel (artikels lezen, handen posten, coaching volgen...) ofwel een niveau lager spelen...
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      ik speelde BSS 5NL, en ik heb me aan de BRM gehouden. misschien had ik eerder moeten stoppen met 5NL? en gewoon weer SSS gaan spelen? vanavond ga ik denk ik de coaching bijwonen voor SSS, kijken of dat helpt...
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      5NL BSS, 45€ verloren? Dat zijn al bijna 14 buy in's... ofwel zit je op een onwaarschijnlijk zware downswing, ofwel moet je wat aan je spel werken. Mss is het een beetje van beide ;)

Post vooral uw handen, de feedback die je daarvan krijgt helpt altijd.
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      ok bedankt :) ik denk dat het een beetje van beide is...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Vanaf 40 euro zou ik tijdelijk terugzakken naar 2NL, terug omhoog vanaf 50 euro's ofzo.

Verder... tighter gaan spelen man :)

paar tafels openknallen bijna alles folden.
      Je kan bij titan je stats zien, ik kom meestal op zoiets uit:
      70 handen gespeeld
      fold preflop: 55-60 (ja supertight... maar 4-6 tafels gelijk verveel je je geen moment)
      hands won: 7
      no fold: 8

Ik ben ook bijna volledig gestopt met bluffen, zelfs c-betten doe ik niet zo vaak meer (max 3-way als het bord erom roept en ik positie heb).

Niet zo vaak meer c-betten is in mijn geval wss nog steeds hoger als gemiddeld though :p
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      oke zal ik gaan proberen
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      POST HANDEN!

13 BIs verliezen is waarschijnlijk geen pech maar gewoon slecht spel. Post de handen. tuurlijk is top set floppen en verliezen pech maar die andere 12 BIs zijn waaarschijnlijk een combinatie van pech en slecht spel. een groot deel van goed poker spelen is wenig verliezen als je geen geluk hebt. iedereen kan winnen als hij in een upswing zit maar je lange termijn winst word grotendeels bepaald door hoeveel je verliest als je in een downswing zit.