NL 20 Q8 freeplay

• elrio
      elrio
      Bronze
      In deze hand heb ik een freeplay en op de flop een gutshot, hier Check/fold ik. Turn heeft me Top pair weak kicker en nog steeds gutshot. Nu is mijn vraag op de turn hit ik mijn straith Q high. Moet ik hem hier checken omdat iemand met K een hogere straith heeft of is de bet hier goed?

0,1/0,2 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.49 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q:club: , 8:diamond:
      2 folds, MP1 calls $0,20, 3 folds, BU calls $0,20, SB calls $0,10, Hero checks.

Flop: ($0,80) J:spade: , 9:club: , 6:diamond: (4 players)
      SB checks, Hero checks, MP1 checks, BU checks.

Turn: ($0,80) Q:spade: (4 players)
      SB checks, Hero checks, MP1 checks, BU checks.

River: ($0,80) T:diamond: (4 players)
      SB checks, Hero bets $0,60, MP1 calls $0,60, 2 folds.

Final Pot: $2,00
  • 2 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Van mezelf kan ik herinneren dat ik zoiets zelf ook wel eens gechecked heb.
      Ik denk dat je hier gewoon kan betten, als je op erg veel weerstand stuit moet je erg goed na gaan denken en misschien zelfs folden (lijkt me erg moeilijk besluit).

Wat had je gedaan als MP1 (of iemand anders) je all-in had gezet hier?

Je kan eventueel ook check/call spelen op deze board, maar ik durf niks met zekerheid te zeggen :)
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met de idiot end van een straight zou ik om stacks willen spelen. Je hebt wel showdown value, dus als je bet als blockbet bedoeld was, dan was hij ok. Neem aan dat je bij een reraise gefold had hier.