NL100 SH - AQ flop gemist

• Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      0,50/1 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A:diamond: , Q:diamond:
      3 folds, BU raises to $2,00, Hero raises to $6,00, BB folds, BU calls $4,00.

Flop: ($13,00) J:club: , T:club: , 3:heart: (2 players)
      Hero bets $10, BU calls $10,00.

Turn: ($33,00) 7:club: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

River: ($33,00) J:diamond: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

Final Pot: $33,00

Ik mis hier de flop volledig, had ik hier op de turn moeten secondbarrelen of op de river moeten betten om villain uit de pot te jagen, of is check/check het verstandigst??
  • 5 antwoorden
    • basstripper
      basstripper
      Bronze
      ik persoonlijk vind c/c verstandiger, je hebt altijd altijd kans dat ie toppair heeft ofso en dan wordt het lastig..
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Dat is moeilijk zeggen... zal afhangen van de stats van villain. check-fold lijkt me zeker OK alleszinds.

Na die check op de turn zou ik alleszinds niet meer betten, je neemt een zwakke line.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Zonder stats kan je heir gewoon een CBet maken en daarna c/f spelen. Je hit een flop maar 1/3 keer en dus zal villain hier meestal niks hebben. als hij hier niks heeft pik je of de pot op. of hij called met een slechtere hand. (lage PPs uitgezondered). Rest van de hand goed gespeeld. Je kan eventueel nog de turn betten omdat die klaver 7 een goeie scarecard is maar c/f id de veiligere optie.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      hij called uw cbet en heeft positie op u, ook de turn is geen goeie kaart imo, voor mij is dan de hand gedaan en check/fold ik tot het einde...
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise meer preflop, ongeveer 3,5x de originele raise, dit om het OOP zijn te compenseren.

Ik vind dit niet zo'n leuke flop om te gaan c-betten eerlijk gezegd. Ik hou wel van een c/r (vanwege de gutshot + overcards als Villain nitty is postflop) of c/f als Villain tight/passief is.

Verder nh.