Q8 suited

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ok ik call met een heel speculatief handje op de button. en daardoor wordt mijn beslissing natuurlijk ook lastiger.

op de flop check ik, mijn gutshot vind ik niet goed genoeg om mee te betten.

op de turn maak ik mijn straight met ook nog een flushdraw. ik bet niet te zwaar uit omdat KQ ook prima in zijn range valt.

op de river pairt het board waardoor een fullhouse in eens ook tot de opties behoort. dus ik call gewoon.

ik laat hier waarschijnlijk veel value liggen denk ik. maar zoals gezegd was net geslowplayed door QQ en dat heeft mijn beslissing waarschijnlijk gemanipuleerd.

$0.15/$0.30 No Limit Holdem
      PokerRoom
      10 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG ($8.70)
      UTG+1 ($20.25)
      UTG+2 ($29.58)
      MP1 ($30.78)
      MP2 ($16.60)
      MP3 ($4.65)
      CO ($35.82)
      BTN Q:club: 8:club: ($29.55)
      SB ($29.57)
      BB ($24.98)

Pre-flop: ($0.45, 10 players)
      UTG calls $0.30, 6 folds, BTN calls $0.30, SB calls $0.15, BB checks

Flop: 7:diamond: J:club: 9:spade: ($1.20, 4 players)
      SB checks, BB checks, UTG checks, BTN checks

Turn: T:club: ($1.20, 4 players)
      SB bets $1.20, 2 folds, BTN bets $2.40, SB bets $2.40, BTN calls $1.20

River: 7:heart: ($8.40, 2 players)
      SB bets $5, BTN calls $5

Final Pot: $18.40
  • 3 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      omdat KQ ook prima in zijn range valt.

ja, maar KQ is een miniem klein deel van zen range, dus raise de turn gewoon naar pot (3keer zijn raise+potsize)
      Hier heb je gewoon de beste hand en als het kan ga je best hier all in, heeft hij KQ heb je nog altijd outs voor je flush maar die kans is klein

raise river (~15$)imo, buiten de fullhouse en de KQ is er weinig dat jou beat hier,hij kan evengoed een 2paar hebben (JT ofzo)
      als hij je daar reraist kan je misschien nog wegleggen maar voor die odds die je dan krijgt denk ik niet dat ik wegleg

groeten
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      deftig raisen op turn ipv minraise, pushen na zijn reraise. enige hand die u verslaat is KQ en dan nog heb je outs voor de flush
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik zou hier raisen preflop om de limper te isoleren, maar eerder dan dat zou ik gewoon folden omdat Q8s gewoon grenst aan het speelbare.

Wanneer je preflop limpt dan moet je dit soort flops betten op de flop, iedereen checkt naar jou toe en je hebt een gutshot, backdoor flushdraw en een overcard.

Raise naar 4$ op de turn. De river is lastig, maar ik zou een kleine valueraise maken, ~12$ ofzo?