Mijn stats na ~2k handen

• MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Ok over 2k handen (zoveel heb ik er gespeeld sinds ik Elephant trial versie heb). Zijn mijn stats als volgt (bij FR .25/.5:

Hands: 1981
      Handrange flop: 26.7%
      Preflop Raise: 14.2%
      Open Raise Late Position: 22.9%
      Fold SB to Steal: 57.9%
      fold BB to Steal: 57.1%
      AF: 2.8
      Handrange Showdown: 10%
      WtSDwsF: 39.8%
      W$@SD: 46.2%
      W$wsF: 36.7%
      Rake: $28.54
      BB/100: -1.2
      Amount $: -$5.70
      Amount BB: -22.8

Ik weet dat 2k handen niet zo heel veel is maar zijn er dingen die er meteen uitspringen als zijnde fout?
  • 5 antwoorden
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Zoals je al zei: 2k handen is niet echt veel dus kan je niet al te veel over zeggen.

Maar goed de dingen die mij opvallen:

Handrange flop van 26.7% lijkt mij wat te hoog.
      Preflop Raise van 14.2% vind ik ook wel aan de hoge kant.
      Fold SB to Steal lijkt te laag, 70%+ is volgens mij normaler.
      AF van 2.8 vind ik ERG hoog.
      W$@SD van 46.2% hoort boven de >50% zitten, liefst richting 52-53%

En natuurlijk BB/100 moet positief zijn! :D :P

Denk dat je iets teveel "slechte" handen te aggressief gespeeld hebt en ze teveel naar de showdown hebt genomen. Voor de rest ziet het er wel prima uit voor zo ver je wat over zo weinig handen kan zeggen dus.
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Ik heb er aan geprobeerd te werken :D Hier zijn de volgende 1k hands:

$0,25/$0,50
      Hands: 1035
      Naar de flop: 22,6 %
      Raise preflop: 10,8 %
      Open Raise late: 25,8 %
      fold SB to steal: 78,6 %
      fold BB to steal: 60,0 %
      AF: 2,7
      handrange showdown: 8,9 %
      WtSDwsF: 39,3 %
      W$@SD: 48,9 %
      W$wsF: 37,2 %
      Rake: $12,08
      BB/100: 2,3
      "$: $6,00
      BB: 24,0

Die handrange kost me wel af en toe moeite, vooral als ik het idee heb dat mensen mn blind proberen te stealen of te agressive zijn met lucht.
    • MCRaia
      MCRaia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MiXzZ

Die handrange kost me wel af en toe moeite, vooral als ik het idee heb dat mensen mn blind proberen te stealen of te agressive zijn met lucht.
      Stats zien er al stuk beter uit. Maar spelen op basis van "het idee dat" , moet je dus gewoon niet doen. Dan wordt het meer gokken.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Dat ziet er al een stuk beter uit (positieve [b]BB/100[/B]!)! :P Alleen je AF vind ik nog steeds erg hoog, maar goed nu ben ik ook niet zo'n hele agressieve speler dus dat weet ik ook niet zeker...

Oorspronkelijk gepost door MiXzZ
      Nou vooral de SB speelde je te los volgens de stats in je eerste post. Je mag wel aan blind defense doen, maar niet als er teveel mensen in de pot zitten en je eigenlijk gewoon slechte kaarten hebt. Bij de SB is het ook maar een halve bet die je "weggooit" terwijl je veel meer "verspild" als je slechte handen gaat spelen. Let vooral op positie wat blind defense betreft. Call een bet van de SB of de BTN veel gemakkelijker dan een bet van MP2 bijvoorbeeld.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je ziet ook te veel showdowns. Bij FR is het beste iets van ~33 WTS, met 39 call je teveel en daarom is waarschijnlijk je W$SD lager. Je SB kun je tegen een steal alleen te defenden door te 3-betten, zomaar coldcallen moet je dus nooit doen en is ook -EV.