99 op cut-off

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,02/0,04 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 9:diamond: , 9:club:
      3 folds, MP2 calls $0,04, MP3 calls $0,04, Hero calls $0,04, BU folds, SB calls $0,02, BB folds.

Flop: ($0,20) A:club: , 7:spade: , 4:diamond: (4 players)
      SB checks, MP2 checks, MP3 bets $0,08, Hero raises to $0,22, 2 folds, MP3 calls $0,14.

Turn: ($0,64) A:spade: (2 players)
      MP3 bets $0,12, Hero calls $0,12.

River: ($0,88) 6:club: (2 players)
      MP3 checks, Hero checks.

Final Pot: $0,88

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows [ Qc, 7d ] two pairs, Aces and Sevens
      Hero shows [ 9d, 9c ] two pairs, Aces and Nines
      Hero wins $0.84 USD with two pairs, Aces and Nines.

Had ik moeten limpen of raisen pre-flop?
      Had ik moeten betten of behind checken op de river?
  • 7 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      raise PF dan kan je cbetten en wss daar de pot oppakken, nu zit je wss tegen een A aan te kijken, de turn verandert het hele verhaal natuurlijk en daar kan je raisen voor value imo
      river check ik ook behind, niet veel slechtere handen callen je hier

groeten
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Preflop standaardraisen, nu is die raise op de flop vrij zinloos. Verder nh.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Raise preflop, 2 limpers zijn een standaardsituatie waarin je wilt isoleren, zeker in positie. Fold op de flop, je verslaat alleen een complete bluff en je zit multiway.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Als je preflop limt speel je puur voor setvalue en moet je dus gewoon folden op de cbet. Als je postflop agressief wil spelen als je geen set hit moet je preflop raisen. Nu doe je een beetje van beide wat gewoon niet werkt. Ik ben zelf geen fan van alleen limpen voor setvalue maar je kan 99 zo spelen en het is zeker niet verkeerd.

Dus:
      -limp preflop=> c/f flop als je geen set hit
      -Raise preflop=> agressief spelen na de flop
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      In early position limp ik lage pockets (<6), rest standaardraise ik gewoon. Late position elk PP openraisen.

Early raise ik lage pocket zelden aangezien je dan bijna altijd OOP moet gaan spelen postflop, wanneer dan je c-bet gecalld word zit je in de problemen :)
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Goh, wat voor verschil is er nu tussen 66 raisen en 22 raisen? Weinig eh, want geen van de 2 speel je voor overpair. Op flop set gemist --> cbet, wordt die gecalled --> check/fold

Maakt niet echt uit of dat nu 22 of 66 is die je vast hebt...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Goed punt. Ik bedoelde lager als 7 trouwens.

Maakt idd heel weinig verschil, maar vanaf 7 hebben ze toch net weer dat overcard potentiaal dat het weer de moeite waard maakt. Op mijn gevoelsindex toch :D

Hangt ook van de tafel af, op tightte tafels openraise ik met elk PP uit elke positie.