Op zoek naar een startkapitaal!

• robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Hallo, mijn naam is Rob en ik poker al een jaar ongeveer. Laatste tijd wil ik graag weer wat meer op Titan spelen, alleen mijn probleem is dat ik totaal geen bankroll heb.
      Mijn vraag is nu, is er iemand bereid mij 30 dollar te 'lenen/ backen' zodat ik met SSS op de lage limieten weer aan de slag kan. Hiermee probeer ik jou dan dus te verzekeren dat ik niet broke zal gaan, en langzaam omhoog zal klimmen. Natuurlijk mag er rente gevraagd worden;)

Als er iemand interesse in heeft zou ik dat graag horen, want ik heb erg veel zin om weer eens lekker te gaan SSS'en:)

groeten Rob
  • 14 antwoorden
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Kijk hier eens even.

http://nl.pokerstrategy.com/home/taf-info/
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robbieronalds
      Hallo, mijn naam is Rob en ik poker al een jaar ongeveer. Laatste tijd wil ik graag weer wat meer op Titan spelen, alleen mijn probleem is dat ik totaal geen bankroll heb.
      Mijn vraag is nu, is er iemand bereid mij 30 dollar te 'lenen/ backen' zodat ik met SSS op de lage limieten weer aan de slag kan. Hiermee probeer ik jou dan dus te verzekeren dat ik niet broke zal gaan, en langzaam omhoog zal klimmen. Natuurlijk mag er rente gevraagd worden;)

Als er iemand interesse in heeft zou ik dat graag horen, want ik heb erg veel zin om weer eens lekker te gaan SSS'en:)

groeten Rob
      Hoe kan je mij (moest ik je willen backen) er zeker van zijn dat je niet alles gewoon weer wegdonkt of dat je mij oplicht? Niet iedereen is geneigd om zomaar, zonder enige voorwaarden, 30$ van zijn zuurverdiende bankroll te sponsoren.
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      ja daar heb ik ook zitten kijken. 8 mensen die zich al hebben aangemeld de laatste tijd, maar niemand die ook daadwerkelijk een startkapitaal ontvangt, omdat ze of afhaken, of de quiz niet halen, of gewoon vergeten dat ze zich hier hebben aangemeld.
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      je kan toch ook meedoen aan freerolls.

de bronze freeroll van pokerstrategy of eentje van titan zelf.
      je kan ook proberen in een team van BotD te zitte waarvan de captain je backt.

en je vrienden die niet voor de quiz slagen, lezen die de artikelen wel? je kan zelfs de artikelen lezen terwijl je de quiz maakt. En je mag hem trouwens 5 keer afleggen.
    • Xiqu0n
      Xiqu0n
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DenVinny

en je vrienden die niet voor de quiz slagen, lezen die de artikelen wel? je kan zelfs de artikelen lezen terwijl je de quiz maakt. En je mag hem trouwens 5 keer afleggen.
      Denk dat de meeste mensen afhaken op het opsturen van je ID kaart ;)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n

idd, ik heb er echt veel die helemaal in orde zijn alleen startkapitaal nog niet ontvangen...
      stuur toch gewoon een fototje van je id kaart op, wat zijn ze daar nu mee?
      groeten
    • roycus
      roycus
      Bronze
      En lobby op de speelgeld tafels, daar hebben er nog weinig een BR. En zullen er dus meer oren naar die gratis $50 zijn ;)
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
      Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n

idd, ik heb er echt veel die helemaal in orde zijn alleen startkapitaal nog niet ontvangen...
      stuur toch gewoon een fototje van je id kaart op, wat zijn ze daar nu mee?
      groeten
      Jup dat denk ik dus ook, dat ID opsturen het struikelblok is hier.
      Bovendien weet ik niet of mijn 'vrienden' de artikelen lezen, want ik weet van de helft niet eens wie het zijn, alleen dat ik ze doorverwezen heb;)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door roycus
      En lobby op de speelgeld tafels, daar hebben er nog weinig een BR. En zullen er dus meer oren naar die gratis $50 zijn ;)
      denk niet dat dit mag...

groeten
    • roycus
      roycus
      Bronze
      denk niet dat dit mag...

groeten
      Ik spreek weleens mensen aan, aan de tafels tijdens het spelen. Ik zou niet snappen, waarom dat niet zou mogen ...
      En op speelgeld-tafels, zijn er gewoonweg minder mensen met een BR, dus meer kans van slagen.

Nogmaals, ik heb niet het idee, dat ik iets fout doe. Maar mocht dat het geval zijn, hoor ik het graag :)
    • selgae
      selgae
      Bronze
      denk niet dat dit mag...

groeten
      Ik spreek weleens mensen aan, aan de tafels tijdens het spelen. Ik zou niet snappen, waarom dat niet zou mogen ...
      En op speelgeld-tafels, zijn er gewoonweg minder mensen met een BR, dus meer kans van slagen.

Nogmaals, ik heb niet het idee, dat ik iets fout doe. Maar mocht dat het geval zijn, hoor ik het graag :)

Vind dit ook niet kunnen :D Nee zonder gein zie het probleem niet zo.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Wanneer moet je een ID-kaart opsturen dan? Heb ik nooit hoeven te doen.
    • Alecos89
      Alecos89
      Bronze
      Gewoon storten net als bijna alle pokeraars?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RealPecunia
      Wanneer moet je een ID-kaart opsturen dan? Heb ik nooit hoeven te doen.
      Ik heb ook nog nooit iets op hoeven sturen...