Jj

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Goede fold?

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button Button (1030)
      SB (1060)
      BB (970)
      UTG (1040)
      UTG+1 [color:#C00000]UTG+1 (900)[/color]
      CO (1000)

Preflop: Button is on the Button with J :heart: J :spade:
      1 fold, UTG+1 calls 20, 1 fold, Button raises to 80, 2 folds, UTG+1 calls 60.

Flop (190) 8 :diamond: Q :heart: 8 :heart:
      UTG+1 checks, Button bets 190, UTG+1 calls 190.

Turn (570) 7 :club:
      UTG+1 bets 285, 1 fold
  • 8 antwoorden
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      ik zou bet/fold op de flop gespeeld hebben.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door markuselitus
      ik zou bet/fold op de flop gespeeld hebben.
      Ik heb 190 gebet op de flop.

En eruit met volgende hand.. Niet te geloven hoe sommige spelen. Nuja, heb hem maar mijn buddy gemaakt.

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (880)
      SB [color:#C00000]SB (2290)[/color]
      BB [color:#C00000]BB (1320)[/color]
      UTG (930)
      UTG+1 (580)

Preflop: BB is in the BB with Q :spade: Q :club:
      UTG calls 60, 2 folds, SB calls 30, BB raises to 240, 1 fold, SB calls 180.

Flop (540) 3 :diamond: 7 :spade: 8 :heart:
      SB checks, BB bets 350, SB calls 350.

Turn (1240) 3 :spade:
      SB bets 60, BB raises to 730, SB calls 670.

River (2700) T :spade:

SB shows T :club: T :diamond:
      BB shows Q :spade: Q :club:

SB wins 2700 with A full house, Tens and Threes
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      1. bet flop ~130, dan zou ik die oop float wel callen, en de river reevalueren.

2. zorg ervoor dat op de river geen 10 valt. ;) die twee outer op de river moet je vermijden... ben ik ook niet zo goed ik overigens.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Vind ik een beetje gek.. in zoveel situaties lig ik voor, waarom zou ik dan zo laag betten en op de turn doodweg callen? Dit is imo toch bijna een ideale flop voor QQ/KK/AA? Enkel tegen een setje, KK of AA lig ik ver achter.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Vind ik een beetje gek.. in zoveel situaties lig ik voor, waarom zou ik dan zo laag betten en op de turn doodweg callen? Dit is imo toch bijna een ideale flop voor QQ/KK/AA? Enkel tegen een setje, KK of AA lig ik ver achter.
      als je hoog bet, dan wordt je normaal gesproken alleen door betere handen. Als je 130 bet, dan heb je nog genoeg showdown value tegen pocketpairs of air om in positie down te callen, maar als je pot bet op de flop, dan wordt t veel te duur.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Mja, ik vind het nog steeds gek :) ... Stel dat villain AK, Ax, TT, 9T, 56... heeft, dan laat je hem toch veel te goede odds om een extra kaart te zien? Ik lig op bijna alles voor, ik dacht dan ook dat een 'gouden' regel van sng's/poker was dat je het geld erin moet krijgen als je voorstaat?

Stel dat villain een A heeft, ik bet 180 en hij callt wegens de goede pot odds... er komt een A op de turn. Ok, ik weet het als als.. maar ik ben er vrij zeker van dat dan heel het forum zal zeggen, bet meer op de flop aangezien je voorligt daar. Just a bit confused, aangezien dit imo zo strijdig is met zoveel feedback die hier gegeven is.. of ik moet op een compleet andere golflengte zitten.

edit: begrijp me niet verkeerd, je zal het waarschijnlijk wel bij het juiste eind hebben.. maar daar heb ik niet veel aan als ik totaal niet begrijp waarom.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Maarten84
      Mja, ik vind het nog steeds gek :) ... Stel dat villain AK, Ax, JJ, TT, 9T, 56... heeft, dan laat je hem toch veel te goede odds om een extra kaart te zien? Ik lig op bijna alles voor, ik dacht dan ook dat een 'gouden' regel van sng's/poker was dat je het geld erin moet krijgen als je voorstaat?

Stel dat villain een A heeft, ik bet 180 en hij callt wegens de goede pot odds... er komt een A op de turn. Ok, ik weet het als als.. maar ik ben er vrij zeker van dat dan heel het forum zal zeggen, bet meer op de flop aangezien je voorligt daar. Just a bit confused, aangezien dit imo zo strijdig is met zoveel feedback die hier gegeven is.. of ik moet op een compleet andere golflengte zitten.

edit: begrijp me niet verkeerd, je zal het waarschijnlijk wel bij het juiste eind hebben.. maar daar heb ik niet veel aan als ik totaal niet begrijp waarom.
      Probleem is gewoon, dat als je overbet, dat je dan alleen door betere handen gecalled wordt, en makkelijkere beslissingen hebt op een blanke turn. Ik vind het namelijk lastig om op 1 overkaart en een drawy board mijn jj te folden hier, maar as played moet je wel bijna. Ik bet kleiner, omdat dat genoeg is. Je kunt hier ook pushen als je denkt dat je voorligt.... lijkt me niet slim echter, word je alleen gecalled door betere handen. Zelfde geld in mijn ogen voor een potsized bet. Kleine potten met kleine handen, grote potten met grote handen. Die range van villain lig je op voor ja, maar ik snap niet waarom je hem met 130 goede odds geeft.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Lol, ik ga eerlijk zijn.. ik begrijp je nu volkomen. Ik zag mijn QQ hand waarmee ik eruit gevlogen was en dacht dat dit de hand was die ik gepost hand. Mijn laatste gedachtengang was dan ook daar helemaal op gebasseerd... vergeef me, heb exames de donderdag en ben al een paar dagen een beetje verward :) .

Mijn excuses en bedankt voor de feedback, ik apprecieer dit ten zeerste!