Aq slechte flop sh

• remmetje
      remmetje
      Bronze
      $0.05/$0.1 No Limit Holdem
      6 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG thanh81 ($10.20)
      UTG+1 Hero ($6.05)
      CO Buitenpost ($4.75)
      BTN suedevil ($7.40)
      SB Woidprophet ($9.10)
      BB Kojote Ugly ($3.70)

Pre-flop: ($0.15, 6 players) Hero is UTG+1 Q A
      1 fold, Hero raises to $0.40, 1 fold, suedevil calls $0.40, 1 fold, Kojote Ugly calls $0.30

Flop: 2 6 T ($1.25, 3 players)
      Kojote Ugly checks, Hero bets $0.40, 1 fold, Kojote Ugly calls $0.40

Turn: 5 ($2.05, 2 players)
      Kojote Ugly checks, Hero checks

River: 4 ($2.05, 2 players)
      Kojote Ugly bets $1.20, Hero ?

Final Pot: $2.05
  • 8 antwoorden
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      echt stimulerend die hulp op bss
      zo leer ik geen reet bedankt
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      bet meer op de flop, river is een duidelijke fold, Ahigh is niet genoeg hier denkik ;)

groeten
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      sorry had hem wel gelezen maar niet gereageerd.

op de flop grotere cbet of geen cbet. dit geeft namelijk aan ik heb geen drol.

na die caller gewoon checkfold spelen.

je verslaat namelijk niks, en ik zie hem ook niet meer folden.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Klein beetje geduld zou geen kwaad kunnen...

Anyway, bet 2/3 pot op flop. Met zo'n minibet gade toch niemand van een hand zetten tenzij em echt absoluut niets heeft... Check turn, fold river goed...
    • remmetje
      remmetje
      Bronze
      ja bedankt jongens ik begin net met bss
      en kan jullie adviezen goed gebruiken
      en neoken geduld heb ik wel hoor
      maar als ik niet ff ee repost had gedaan had niemand meer gereageerd
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      wat ik nog weleens doe in positie is een sec barrel als dat mogelijk is op de turn mits de pot dat toestaat, je moet niet verlies maken natuurlijk over zoiets. (zou hier ook mogelijk zijn door 80/90ct turn)
      Maar dan alleen als ik denk dat hij echt met wat minders meegaat! dan ik heb op dit moment en soms kan dat best aas hoog (ak) zijn om bv de river door te checken. Voordeel van last to act. Moet wel zeggen, moet je ook niet te vaak doen. Soms wil hij dan de turn nog weleens folden en soms in je daardoor ook de pot door de river door te checken.

Bij deze hand denk ik niet dat aq het red je flop bet is te zwak en geeft vrij veel info. Die sec barrel zal die callen en volgens mij heeft ie gewoon iets als tjs, dus bij deze beter geen sec barrel
      GL
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Bet 90c op flop, daarna check-fold. zo'n minibetje van 40c is het slechtste wat je kan doen, moest ik op de button zitten had ik je bijna garantie geraised.

De "truck" bij c-betten is evenhard te betten als wanneer je hit, zo ben je niet leesbaar.

Second barellen moet je hier ook niet doen, daar is het de situatie niet naar:

Hij check-called op zo'n drawloze flop, heeft ie zeker iets gehit (top pair , geslowplayde set, of middle pocket pair. De turnkaart is te laag, moest dat nu QKA zijn geweest kan je wel second barellen (of niet... hangt af van de read. Tegen een solid speler gewoon check-fold, je gaat meestal tegen een setje/pocket pair spelen dan).
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Ik vind dit eerlijk gezegd geen goede flop om 3-way te gaan c-betten. Je representeert niets en elk PP zal je hier callen. Als je toch besluit te cbetten zou ik het ~.9$ maken.
      Op de river easy fold, je verslaat alleen een pure bluf.

Sorry trouwens van mijn late reactie, ik heb een heel drukke periode (examens, regelen Las Vegas).