Win een backdeal voor de aankomende 4 BOTD!!!

• Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      Ja je leest het goed, ik geef aan een persoon maar liefst 4 backdeals weg voor de BOTD!!

Het gaat dan om de volgende data:

08-06-2008 21:30
      15-06-2008 21:30
      22-06-2008 21:30
      29-06-2008 21:30

Je moet wel de garantie geven dat je op alle 4 de data's kan spelen, anders heeft het geen zin om jezelf op te geven.

Waarom doe ik dit?
      Ik was eerst van plan om elke week de BOTD te spelen met een maat van me die ik heel goed ken, hier op pokerstrategy heet hij 2luckyluke2 en op stars is zijn nickname 2lucky_1986. Ik heb een aantal x live met hem gespeeld, en gemerkt dat hij best wel aardig wat aanleg heeft voor het spelletje. En wilde hem als vast teamlid zodat hij kan proeven van het niveau op de 100K guaranteed (voor zover er een niveau is :P ), en zodat ik hem tijdens het toernooi kon vertellen hoe hij een aantal handen diende te spelen, zodat hij heer wat van zou leren.

Het 2e teamlid zou iemand worden die elke week vervangen zou worden, behalve wanneer diegene ITM zou komen. Hier ben ik nu op teruggekomen. Het 2e lid van het team blijft de aankomende 4 weken ook in mijn team, om het simpele feit dat op deze manier meer een teamgevoel wordt gecreëerd. Ook worden de skills van dit 2e teammember na elk toernooi beter, tenminste daar ga ik van uit ;) En ik heb liever iemand in mijn team die het toernooi al meerdere malen heeft gespeeld dan iemand die het toernooi pas voor de eerste keer speelt.

En ik hecht nou eenmaal meer waarde aan ervaring, dan aan iemand die een enkele keer ITM komt. Want goede spelers kunnen er ook vroeg in het toernooi uitvliegen door een badbeat, terwijl slechte spelers ook een keer per ongeluk ITM kunnen komen.

Hoe wordt de winst verdeeld?
      Wanneer iemand ITM komt wordt de winst 50/50 verdeeld. De winst die ik teruggeboekt krijg, gaat naar onze eigen teampot. NOTE: alleen de winst die mijn 2 teammembers halen gaat in de teampot, de winst die ikzelf behaal hou ik lekker zelf :D ;) . Van de teampot speel ik na de 4 edities van BOTD de Sunday Million en de eventuele winst die ik hier haal wordt als volgt verdeeld onder de teammembers:

IK: 50%
      2luckyluke2: 25%
      Teammember 2: 25%

Maar wanneer ik de hele sunday million gerailed wordt door beide spelers wordt de uitbetaling: 1/3 per persoon. Wanneer ik bij de sunday million door 1 persoon gerailed wordt dan wordt de uitbetaling; ik:42%, teammember die railed:33%, teammember die niet railed 25%

Ik speel echter alleen de sunday million wanneer de teampot minimaal $115 bedraagt, zodat ik zelf maximaal $100 bij moet leggen. Wanneer de teampot lager uitvalt dan $115 speel ik een MTT met een lagere Buy-In.

EDIT:
      wanneer de teampot na 4 weken tussen de $215 en de $329 uitvalt, dan wordt alles dat boven de $215 komt verdeeld onder de 3 teamleden in de verhouding dat ik 50% krijg en de andere 2 teamleden krijgen dan 25%, wanneer de teampot echter $330 bedraagt leg ik zelf ook $100 bij om ook de sunday warm-up naast de sunday million te spelen, wanneer ik hier in het geld eindig wordt het geld op dezelfde manier verdeeld als wanneer ik in de sunday million ITM zou komen

Om jezelf hiervoor op te geven moet je je pokerstars nickname geven zodat ik vervolgens op http://www.officialpokerrankings.com kan kijken wat jouw toernooiervaring is, wat je ROI is, hoever je gemiddeld komt in een toernooi e.d...

Ik let wel meer op het aantal gespeelde toernooien dan je ROI. Dus niet getreurd als je nog nooit een x heel ver bent gekomen in een toernooi... ik vind ervaring belangrijker dan dat je 1 keer de FT heb gehaald.

Wanneer ik aan de hand van alleen deze gegevens er nog niet uitkom wil ik de members waar ik tussen twijfel een betoog laten schrijven, ik zal dus donderdag of vrijdag bekendmaken wie mijn laatste teammember wordt, en mocht ik tot dan nog twijfelen dan geef ik de nicknames op waaruit ik twijfel, en die hebben dan tot zondagchtend om een betoog te schrijven, waarvan ik het onderwerp dan donderdag of vrijdag bekend maak

Greetings
  • 16 antwoorden
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hey mista ik wil je wel helpen.

mijn naam op pokersites zijn verschillend.

- alexboxtel
      - alex_boxtel
      Mischien nog wel meer maar dat weet ik niet.
      Mijn resultaten zijn niet zo geweldig want speel pas paar maandjes via de pokerstrategy manier. Daarvoor veel dom gespeeld .
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      Het 2e teamlid zou iemand worden die elke week vervangen zou worden, mits diegene ITM zou komen.

dat is ook lullig, kom je in het geld wordt je juist daarom vervangen. Ik zou deze regel aanpassen als ik jou was. Mensen die ITM komen, wil je toch in je team?
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      hmm anunaki. lezen is ook een kunst he.

lees maar eens even door.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      heel leuk initiatief!
      spijtig genoeg kan ik de volgende 3 weken niet meedoen :(

groeten
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      :D , Marcel.....weet je wat "mits" betekent? Ik kan prima lezen

ik zie dat het al is aangepast
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      geen ruzie dames :D
    • anunaki
      anunaki
      Bronze
      :D :D :D :D

er is geen ruzie hoor, slechts een misverstandje

na zondag is mijn humeur veel te goed voor ruzie

ontopic: dope actie dit Mista!!!
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      dan is het goed , maakte ook maar een grapje natuurlijk ;)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Mijn Stars nick is NLD-Peter
    • brulaap
      brulaap
      Bronze
      ben ook geinterresseert:

stars nick is brulaaap, maar ik speel eigenlijk bijna alleen op t6poker, username is brulaap daar ook, als je dit wilt opzoeken zal je zien dat ik veel ervaring heb met MTT, en ben de laatste BOT ITM geraakt zonder veel moeite
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      interesse!

joshhhM @ pokerstars
      envyjosh @ partypoker
      envyjosh @ ongame network

zoekt maar op OPR, geen super resultaten maar bij party in het verleden aardig wat itm en ongame laatst weer een tournooitje mooi gecasht.
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Hey, Ik heb online eigelijk alleen MTT gespeeld op Everest en Unibet. Op everest ook maar een paar ofzo en op unibet best vaak die freerolls. Ook heb ik nu 3x aan BOD meegedaan maar ik lag er iedere keer vroeg uit. Een keer was mn eigen schuld ik had QQ niet genoeg geraised preflop en een shortstack callde me. Op de flop kwam een A en door mn cbet was ik commited op zijn all-in (hij had de A gepaired).

De andere 2 keren waren domme pech, ik zoek de coinflips (of beter) op early stage en ik kwam een keer met AQs met top pair en flushdraw op de flop in een 3-way all-in terecht. KK won die hand.
      De laatste keer werd ik door 55 all-in gezet preflop terwijl ik KK vasthad en maakte hij zn straat.

Als je de stats van mn unibet en everest accounts ergens kunt zoeken dan heb je wat meer zicht op mn MTT ervaring. Ik heb ook veel live MTT ervaring. Meest recentelijk pokerkampioen van nederland deed ik aan mee tot de regio-finale. Niet dat dat moeilijk was maar het wil wel zeggen dat ik 2/6x FT (met 8 per tafel) heb gehaald bij een toernooi van ~60 man, eentje daarvan won ik de andere haalde ik gewoon genoeg punten op basis van plaats, dat was 1x 5e van de 60 de andere keer 11e ofzo.

Mn everest nick is Faerl en mn unibet nick is redelijk vertrouwelijk dus als je een site heb waar je die stats kunt checken wil ik je die nick wel via mail of msn geven. Ik was zo stom om mn thuis telefoon nummer als nick te pakken

Edit: Voor wat extra info zal ik nu maar eens wat MTT spelen met mn FT nickname Faerl. Het zullen wel allemaal $1 of punten tourneys zijn (je weet wel van die punten waar je rewards voor kunt kopen op FT). Maar dan krijg je tenminste wat data over mn MTT skills.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      hey mista de laatste maand speel ik op ful tilt onder de naam pokervrouwtje

daar loop ik vrij goed.
    • aanwezig
      aanwezig
      Bronze
      Hallo Mista,

Ten eerste wou ik zeggen dat ik dit een heel leuk initiatief van je vind!

Ik heb nu zomervakantie waardoor ik genoeg vrije tijd heb om te pokeren.
      Als ik wordt gekozen zal ik ervoor zorgen dat ik op alle data's kan spelen.

Mijn OPR is van PokerStars en is Full Tracking :

http://officialpokerrankings.com/pokerstars/No+Spang/poker/results/16A75F001BA642D6A6206BD77AD0F74C.html?t=2

Tevens heb ik ervaring op bijna alle cash limieten tot 5kNL.
      Ik moet er wel bij zeggen dat ik op het laatse limiet maar 30 minuten heb gespeeld en toen ik gedubbeld was niet wist hoe snel ik op alt+F4 moest drukken.

Ik zou het heel leuk vinden en op prijs stellen als ik in je team zou mogen spelen.

Groetje's

Aanwezig
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      hey ik heb geen interesse doei :D
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      Ik heb mijn keuze gemaakt:

Mijn beslissing is gevallen op envyjosh

@Envyjosh:

Mag ik jouw PStars nickname, en je msn... morgen of zaterdag boek ik in 1x de BI over voor de aankomende 4 BOTD.

Hiermee is mijn team dus rond:

Teamnaam: Mista´s Angels

PStrategy nickname - PStars nickname:
      1. Mistagamerone - Mistagamer
      2. 2luckyluke2 - 2lucky_1986
      3. Envyjosh - ???