eurootje in sunday tourney?

• eurootje
      eurootje
      Bronze
      In het Nijmeegse is eurootje mijn naam, en zeker binnen de landsgrenzen van nijmegen een bekende naam. Alleen buiten deze grenzen is eurootje onbekend. Ik heb veel geduld in MMT om mijn kansen af te wachten. Zo af en toe lees ik een boek over poker, en vaak bevind ik me op forums over poker. Oftwel ik ben idolaat van poker en probeer elke dag een paar uur te spelen. Ook de gezelligheid is belangrijk al gaat dit online vaak niet op, omdat mensen niet echt tegenover elkaar zitten en velen meerdere tafels tegelijk spelen. Positie, tegenstanders, stackgrootte, tafelgrootte etc. probeer ik allemaal zo in te schatten dat ik mijn kansen vergroot. Als enthousiast en fanatiek pokeraar heb ik nog wel veel te leren. Maar dit krijg je pas in de gaten als je beter aan het worden bent. Hoe meer je weet hoe minder je lijkt te weten. Maar goed als pokerliefhebber wil je maar één ding beter worden en vooral nog meer spelen.Hieronder nog ff een hand waarin ik na de flop besluit te slowplayen om de duidelijk reden dat ik DE nuts had. Table '86397145 128' 9-max Seat #4 is the buttonSeat 1: dale027 (4590 in chips) Seat 2: eurootje (1905 in chips) Seat 3: dodgetk (2225 in chips) Seat 4: Litais4 (2320 in chips) Seat 5: mommytbc (2530 in chips) Seat 6: relicwar (3260 in chips) Seat 7: starj67 (675 in chips) Seat 8: BillyD89 (2305 in chips) Seat 9: Zappa1 (1340 in chips) mommytbc: posts small blind 100relicwar: posts big blind 200*** HOLE CARDS ***Dealt to eurootje [Ah As]starj67: folds BillyD89: folds Zappa1: folds dale027: folds eurootje: raises 400 to 600dodgetk: folds Litais4: calls 600mommytbc: calls 500relicwar: calls 400*** FLOP *** [2c Ad Ac]mommytbc: checks relicwar: checks eurootje: checks Litais4: checks *** TURN *** [2c Ad Ac] [9d]mommytbc: bets 400relicwar: folds eurootje: calls 400Litais4: folds *** RIVER *** [2c Ad Ac 9d] [2h]mommytbc: checks eurootje: bets 905 and is all-inmommytbc: calls 905*** SHOW DOWN ***eurootje: shows [Ah As] (four of a kind, Aces)mommytbc: shows [Qd Kd] (two pair, Aces and Deuces)eurootje collected 5010 from pot
  • 2 antwoorden