2K GTD Titan ITM

• 11 antwoorden
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      LOL meteen na deze post, krijg ik JJ, mijn nemesis, JJ verziekt ieder toernooi voor mij

verlies van AT
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      laat maar zitten, ik krijg weer JJ, en ik verlies WEER van 55

2x JJ in 3 minuten en ik ga van 20k chips naar 0

Ik speel die hoerige tering JJ nooit meer

ik moet genoegen nemen met 33e plek

In het live toernooi, deed JJ me de das om, nu krijg ik hem 2x achter elkaar, en ze doen me weer de das om. KUT JJ!!!!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Aahhhh, da's bagger man!

Had vandaag zelf ook al geen geluk bij Tilt Aan
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      nee, maar JJ blijft me gewoon achterna zitten, je wilt niet weten hoevaak ik wel niet met die kuthand verlies, ik wordt er gewoon ziek van. niet leuk meer.

ik blijf nu nog beschaafd, maar ik noem het het liefs een K*%#er H$*rige T$*ring hand. Niet normaal hoeveel die me heeft gekost de laatste maand
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Voorlopig even niet spelen dus?
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Post die handen morgen even, dan kunnen we zien wat er gebeurde.

En laat je niet gek maken. Daar ben je te goed voor!

:evil:
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      oh jawel, ik ben op dreef, zeker MTT's gaan me steeds beter af, ook JJ blijf ik spelen, ik kan ze niet blijven verliezen blijf ik maar denken, maar dit was wel zuur.

20K tegen ATo, (net als in live toernooi) All in preflop. verlies ik, houd 6K over
      meteen krijg ik weer JJ, (all in preflop) en die verlies ik tegen 55, die zijn set hit op de flop.
      Daar kan ik me kwaad over maken.

win ik die, dan ben ik op weg naar de FT. Maar ik verlies ze keer op keer op cruciale momenten :(
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Tja, het is bagger.

JJ is echt een hand om kapot op te gaan. Maar toch zul je er vaker mee winnen. Je hebt gewoon vette pech en da's vreselijk zuur. Maar ik denk eigenlijk dat jij ook veel anderen in dit toernooi al vette pech zult hebben bezorgd om zo ver te komen.

Het zou best eens interessant zijn om te berekenen hoe ver je met een persoonseigen speelstijl statistisch zou moeten komen.

mmmmm... eens over nadenken

Ben zelf trouwens ook niet wijs. Heb net een SNG voor 10+1 opgestart op Tilt Aan...
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      moeilijk te zeggen, want ik speel pas MTT's sinds een maand ofzo
      En in die maand zit ik zo'n 80% ITM. (niet overdreven)

Ik speel erg tight, vooral in het begin, meestal bouw ik daar een leuke stack mee op die boven het gemiddelde blijft hangen, als ik eenmaal een tight image heb dan probeer ik af en toe een potje te stelen, en dit is ook vaak met succes. Ik verlies gewoon heel veel coinflips op cruciale momenten, en dat is echt bagger.

Geluk speelt een rol, of je het nou leuk vind of niet....

Het probleem is wel dat ik nooit echt een vuist kan maken, en als ik dan eenmaal een goede stack heb, dan verlies ik coinflips keer op keer.
      Ik wacht nog op een keer de juiste handen, en dan kan ik winnen, daar ben ik van overtuigd. Klinkt arrogant, maar ik ben zelfverzekerd :)

Wel moet ik nog goed leren om te gaan met increasing blinds, met een average stack en hoge blinds dan weet ik me geen raad. Daar zit een echte leak en maak ik nog vaak fouten. Daar ben ik nu mee bezig om dat te verbeteren.
      Ik heb ook geen BR om serieuze toernooien te spelen, dus ik kan er niet echt een oordeel over maken. De freerolls zijn wel leuk, en met een beetje fatsoenlijk spel kun je er een heel eind komen, met wat geluk erbij kom je er zelfs erg ver. Maar het niveau is er zo laag dat je iedere hand kunt verliezen tegen een donk die 2 pair hit.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Die dag komt vanzelf. Dan vallen ze ineens allemaal perfect!

Is onvermijdbaar wanneer je gewoon je beste spel blijft geven. En laten we wel wezen: 1 overwinning in zo'n MTT en je kunt weer heeeeeel lang door!

Ben trouwens 2e geworden in die SNG en heb toch $19 verdiend :)

Het is dat er een Tilt Aan tussen kwam, anders was de pot voor mij geweest...
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Die dag komt vanzelf. Dan vallen ze ineens allemaal perfect!

Is onvermijdbaar wanneer je gewoon je beste spel blijft geven. En laten we wel wezen: 1 overwinning in zo'n MTT en je kunt weer heeeeeel lang door!

Ben trouwens 2e geworden in die SNG en heb toch $19 verdiend :)

Het is dat er een Tilt Aan tussen kwam, anders was de pot voor mij geweest...

Daar heb je gelijk in, 1x winnen en je kunt weer lang vooruit. Op titan heb ik niks gestort de laatste maanden, heb toen $7.50 gewonnen met de titan league, daar heb ik 2 toernooien van $5 mee gespeeld en sta nu op $14 :)
      dus ik kan niet klagen :P

maar het is en blijft, Tilt Aan, zoals je het noemt ;) dus je weet maar nooit :P

Ik vind de toernooien op titan wel het beste, omdat daar heel veel GTD worden gehouden voor een lage buyin.