passief spelen OK hier?

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Titan Poker Mubarak (Beginner) 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Hero ($6.50)
      SB ($8.82)
      BB BB ($1.01)
      UTG UTG ($7.16)
      UTG+1 ($7.86)
      MP ($4.32)
      MP ($5.17)
      MP ($1.87)
      CO-1 ($5.35)
      CO ($7.96)

Preflop: Hero is on the Button with A:spade: Q:club:
      UTG raises to 0.08, 6 folds, Hero raises to 0.24, 1 fold, BB calls 0.20, UTG calls 0.16.

Flop (0.74) 6:spade: 3:spade: T:spade:
      BB checks, UTG bets 0.37, Hero calls 0.37, 1 fold.

Turn (1.48) J:heart:
      UTG bets 0.37, Hero calls 0.37.

River (2.22) Q:diamond:
      UTG checks, Hero checks

Normaal is callen niet mijn stijl... maar ik had op flop en turn zowat het gevoel: als ik hier raise callt ie alleen met iets goed en blaas ik de pot op. Omdat ik in positie zat wachte ik dus maar op de volgende kaart, ik kreeg ook overal goeie odds om gewoon te callen.

River check behind omdat ik dacht toch alleen gecalld/check-raised te worden als hij iets beter had.
  • 8 antwoorden
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Is geloof ik zeker niet jouw stijl ;) jij en neoken die raisen wat af geloof ik zo :D
      ik denk wel aardig gespeeld zo, vind een raise ook niet zo op zijn plaats ook gegeven het feit dat je geloof ik best vaak raised en reraised. moet je mee oppasen dat je van tijd tot tijd niet flink tegen de lamp loopt.
      Had ik vroeger nog weleens.

Ik denk een paartje 8en of 9ens wat die had. daar lijkt het zo op met die turnbet. Die zien er nog redelijk goed uit met T als overkaart na de J wordt ie al minder. En anders kiest hij wel hele slechte betsizes.
      of KJ, zou zo kunnen dat hij ook aan het drawen was.
      ik denk wel goed gespeeld, ben benieuwd naar timor, zou jij die raisen?
      t probleem is als je het te vaak doet dan gaat dat tegen je werken
      Check behind is ook goed sinds die met de q showdown value heeft en dan kun je hem bluffen maar win je niet zoveel mee. Zonder die q of een a zou ik evt nog overwegen een bluf van ong 1.20 te doen al is die wel een beetje obvious maar wel treffend, denk dat hij hem nog wel had opgegeven gezien zijn line.
      gr! marty

Hoe ben jij trouwens bij de beginnerstafel beland?? :) heb je tpch helemaal geen toegang tot? :D
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Eerste 3 maanden ofzoiets kan je op beginnerstafel, altijd fish zat ofc :)
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Je had wel een valuebet op de river kunnen proberen denk ik, je hebt daar wel de beste hand.
      Verder goed gecalled
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik zou em ook zo gespeeld hebben, je krijgt goeie odds om te callen, dus kan je simpelweg callen.

Op river zou ik wel valuebetten, ik denk niet dat hij iets beters heeft met zo'n zwakke line... en mss zou ie wel nog een call geven als ge een kleine bet plaatst
    • louk
      louk
      Bronze
      ik zou AQo nooit reraisen pre flop
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door louk
      Huh? Je zit in positie tegenover een UTG minraiser. (meestal is dat een lage pp ofzo, of soms een AA als het een donk is) Als je hier gewoon called is dat maar zwak imo. Folden is nog zwakker. Reraisen hier is toch gewoon standaard, en als em dan 3bet weet je direct waar je staat.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door louk
      Dan speel jij 5/100 handjes ofzo? :p
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Met een flushdraw + 2 overs zou ik de flop raisen, je wil namelijk maximale fold equity creëren. Bovendien donkt Villain naar mijn ervaring in deze situatie met een hand waarmee hij goedkoop naar showdown wil, --> zwakte.

Zoals gespeeld is de turncall ok, je krijgt te goede odds maar raisen heeft minder value omdat je equity naar beneden getuimeld is in vergelijking met de flop (+/-50% naar +/-25%) tegen een 1 paar hand.