the nutts vs. calling stations

• viewer88
      viewer88
      Bronze
      Titan Poker Mubarak (Beginner) 0.02/0.04, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | saw showdown

Button Hero ($7.57)
      SB SB ($8.66)
      BB ($0.92)
      UTG UTG ($6.04)
      UTG+1 ($9.59)
      MP ($1.92)
      MP ($5.39)
      CO-1 ($5.29)
      CO CO ($7.99)

Preflop: Hero is on the Button with J:club: J:spade:
      UTG calls 0.04, 4 folds, CO calls 0.04, Hero raises to 0.24, SB calls 0.22, 1 fold, UTG calls 0.20, CO calls 0.20.

Flop (1.00) J:diamond: 4:spade: 4:diamond:
      SB bets 0.50, 1 fold, CO calls 0.50, Hero raises to 1, SB calls 0.50, CO calls 0.50.

Turn (4.00) 9:spade:
      SB checks, CO checks, Hero bets 1, SB calls 1, CO calls 1.

River (7.00) A:club:
      SB checks, CO bets 3.50, Hero moves all-in for 5.33, 2 folds

2 villains waren rasechte donks.. dus wou ik ze vooral niet wegjagen. Vandaar minraise op de flop en lage bet op de river. Kan ik hier meer uithalen?
  • 6 antwoorden
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      je hebt ze aardig leeg dacht ik zo.
      good job
      en wat een belachelijke actie van die gast op de rivercard :D dure bluff en anders een achterlijke laydown.
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      om effe moeilijk te doen, maar de nuts op de flop zijn quad 4'en :P

voor de rest wel een grappige hand :) zeker die fold van CO na je reraise, was hij aant hope de pot te kunnen stelen ofzo?
    • Mistagamerone
      Mistagamerone
      Bronze
      flop is goed gespeeld... je slowplayt je hand hier door te minraisen en niet gelijk vol te betten... op de turn had je minimaal 2 moeten betten, in een ideale situatie zelfs 3... op het moment dat ze dan callen kunnen ze op de river bijnaniet meer afleggen wanneer jij dan all-in pusht... want dat is dan minder dan de helft van de pot
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mistagamerone
      flop is goed gespeeld... je slowplayt je hand hier door te minraisen en niet gelijk vol te betten... op de turn had je minimaal 2 moeten betten, in een ideale situatie zelfs 3... op het moment dat ze dan callen kunnen ze op de river bijnaniet meer afleggen wanneer jij dan all-in pusht... want dat is dan minder dan de helft van de pot
      idd!
      flop zou je nog meer kunnen raisen imo

groeten
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      raise meer op de flp en raise meer op de turn. op die manier bouw je een grotere pot op. als ze $1 callen, callen ze ook $1.50 wel. op de turn kan je $2 betten, dan is de pot al $11.50 op de river end an kan je makkelijk allin schiuven met je reststack.
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Tegen calling stations kan je zeker meer raisen op de flop, minraisen is te sterk omdat het je hand verraadt als sterk maar tegelijk te weinig value haalt. Dus ofwel call je, ofwel raise je groter. Ik zou hier wegens het hebben van de absolute nuts gewoon callen en de turn raisen. Zoals gespeeld bet ik de turn groter, ~2.5$, zodanig dat je de rest erin kan gooien op de river.