Jj

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,05/0,10 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with J:club: , J:spade:
      UTG folds, UTG+1 calls $0,10, UTG+2 folds, Hero raises to $0,50, 6 folds, UTG+1 calls $0,40.

Flop: ($1,15) Q:spade: , 8:heart: , 9:club: (2 players)
      UTG+1 bets $0,50, Hero raises to $1,30 (All-In), UTG+1 calls $0,80.

Turn: ($3,75) 6:club:
      River: ($3,75) K:spade:

Final Pot: $3,75
  • 6 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Eruk,

Een fold is hier beter op zn flop bet. Vanwege de Q heb je een trashhand. De gutshot is hier niet genoeg om te pushen. Bovendien heb je weinig fold equity. Als laatste is ook zn betsize nogal verdacht, waardoor een straight of three of a kind me hier niet zou verbazen.

Groeten,
      Leo
    • aanwezig
      aanwezig
      Bronze
      Ik denk eigenlijk dat z'n hand nog best wel sterk staat hier.
      Er ligt 1 overkaart en hij heeft een gutshot.
      Let ook op dat villain preflop niet heeft geraised.

Ik denk dat eruk gerivered is en dat hij tegen K8/K9/T7 zat.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey aanwezig,

Juist vanwege de limp/call acht ik 88/99 of zelfs AA/KK hier niet onwaarschijnlijk. Ook KQ en QTs passen prima in zn range hier. Misschien dat ie dit ook nog met 76s of KTs doet. JT en QJ zijn door zijn JJ natuurlijk wat onwaarschijnlijker.

T7/K8/K9 lijken me juist wel onwaarschijnlijk als je naar zn preflop spel kijkt.

Maar goed, volgens de strategie is dit hier een fold ;)

Groeten,
      Leo
    • aanwezig
      aanwezig
      Bronze
      Hey Leo,

Misschien heb je ook wel gelijk hoor.

Maar de meeste spelers raisen elke pocket vanaf 66+ en limpen niet.
      AA/KK lijken mij ook een raise en als ze deze hand limpen en worden geraised neem ik aan dat ze deze weer 3betten/allin gaan omdat ze meestal op dit soort levels dit de trap al vinden.

76s en KTs kan ook maar zo, maar het is moeilijk te zeggen want ik weet niet wat villains stack is en ik heb geen reads op hem.

Maar volgens de SSS is het een fold inderdaad ;)

Groetje's

Aanwezig
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      fold flop. je hebt hier trash en geen fold equity.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je krijgt pot odds van ~1,9:1 om te pushen op de flop. Met 6 outs heb je odds van 3,1:1 tot de river. Dus ervan uitgaande dat je achterstaat, kan je hier niet pushen.
      Sommige villains zullen het ook wel doen op een draw of een bluf oid, maar dat maken je odds hier imo niet goed. Dus zou 'm folden op de donkbet.

@ aanwezig: waar speel je dat mensen op 10NL 66+ betten? Het grootste deel is imo loose passive, dus zullen ze er eerder mee callen dan betten. Maar dat is alleen mijn persoonlijk ervaring.