Iemand met een Partypoker en Titan account?

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Dag, ik heb een beetje cash op mijn Partypokeraccount staan en zou dit graag overzetten op Titan.. waarom? Ik speel men geld toch altijd maar weg op Partypoker omdat er zo weinig opstaat... Nu was mijn vraag of iemand me hierbij kan helpen? Ik stort het geld (is niet veel) op jouw account en jij stort het door naar mijn Titan account.

Je krijgt 5$ voor de moeite en het is niet veel moeite lijkt me :) .
  • 5 antwoorden
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      ik help je wel hoor. heb het beide.
      vertel maar wanneer je het hebt overbeboekt.
      mijn nickname op party poker is alexboxtel of alexjeboxtel (ben nu niet thuis dus kan niet kijken)
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik heb party en titan account.
      Snap alleen nog niet helemaal je bedoeling.
      $5 kan ik wel gebruiken want ben broke op party :D
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Simpel, ik stort mijn volledig kapitaal (is slechts 44$, na de helft lichtjes vergooid te hebben :) ) van partypoker op jouw account, jij houdt 5$ en stort 39$ op mijn Titan account. Ik heb geen moneybookers, netteller account.. daarmee.

Alvast bedankt beide.. alex, ik moet je nick natuurlijk wel zeker weten :) .

edit: lol, ik vind nergens waar ik geld kan overzetten naar andere spelers
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      kan je eigenlijk zelf niet gewoon een moneybookers/netteller account maken? dat is toch gratis?

en met 44$ kan je toch nog heel wat doen, of speel jij liever op de hogere limieten?
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DenVinny
      kan je eigenlijk zelf niet gewoon een moneybookers/netteller account maken? dat is toch gratis?

en met 44$ kan je toch nog heel wat doen, of speel jij liever op de hogere limieten?
      Mja, eigenlijk wel... dan heb ik dit ook al :) . Ik ben momenteel bezig met sng's op Titan, voor deze te spelen op Party is men br niet groot genoeg. Wat ik dan doe is geld vergooien op Party door daar af en toe cash games te spelen, welke ik nog niet goed genoeg kan.