Landen Top 10 Freeroll

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Sommige zijn er al bekend mee, andere niet, maar om de 2 weken wordt er een Landen Top 10 Freeroll gehouden op Titan Poker.

Wat houdt dit in?

De top 10 spelers die het meeste rake generen op Titan, in de 2 weken voorafgaand aan de freeroll, die mogen hieraan deelnemen. De prijzenpot van de Landen Top 10 Freeroll is $5.000 voor relatief weinig spelers. Dit is natuurlijk al een mooie prijzenpot om voor te strijden.

Tevens (de naam zegt het al) is er een ranglijst voor de verschillende landen/communities om op deze manier een leuke competitie te creeeren. De ranglijst hiervan wordt via het nieuws gecommuniceerd.

Het hele idee is natuurlijk hartstikke leuk, alleen er is een "klein" probleem. Deze freerolls zijn gestart op 19 augustus en op het moment van schrijven hebben er al 5 freerolls plaatsgevonden en er komen er nog 5. Als community beginnen we dus met een grote achterstand. De eerste plaats is dus niet meer realistisch voor deze serie :D

Toch blijft het natuurlijk hartstikke interessant en het zou ook mooi zijn als we alsnog wat prijzen pakken in deze freeroll.

Een ander voordeel waar je best even bij stil kan staan.... We zijn nog een kleine community, dus om in de top 10 te komen qua meest gegenereerde rake is dus nu niet zo moeilijk in vergelijking met bijvoorbeeld de Engelse community.

Ben je geinteresseerd?

Allereerst is het natuurlijk van belang dat je via ons een account hebt bij Titan Poker.

Nog geen account bij Titan Poker? Klik dan hier

Ten tweede is het van belang dat je in je profiel bij "Taal" Nederlands hebt ingevuld. Je moet natuurlijk wil lid zijn van de Nederlandse community.

Ik hoop dat we snel kunnen meestrijden om de prijzen!
  • 22 antwoorden
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Waar is het leaderboard te zien van geproduceerde rake per speler?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Ikwilda,

Deze lijsten krijg ik om de 2 weken. Wanneer ik deze lijsten binnen heb zal ik deze direct via het nieuws communiceren.
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      "Sorry, the requested page couldn't be found!
      The page you requested has not been found on the PokerStrategy site.
      Please check the address or simply choose among the sections in the menu above."

Ik klikte op het nieuwsbericht op de frontpage, maar kreeg het artikel niet te zien :(
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Is er ook en password voor ofzo? of kunnen alleen de accounts die mee mogen doen joinen
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hoi Yoghi,
      de lijsten met namen zijn naar titan gestuurd en alleen de spelers die op de lijst staan kunnen zich registreren. (geloof me, ik heb het al stiekem eerder geprobeerd).

aan alle spelers die ons stormachtig landje gaan verdedigen.
      de meeste tegenstanders zijn allen NL spelers, met niet zo veel toernooi ervaring. ik kan jullie aanraden dit stukje over je openingshanden nog eens door te lezen. vooral het stukje waarin staat hoe je moet spelen met het aantal BB dat je hebt is erg goed. dit geeft je de grootste kans om hoog te eindigen.
      speel tight in het begin, een flopje kijken lijkt nog niet zo duur maar en een flop bet word al duurder en een turn/river bet al helemaal. als je niks hit op de flop dan wacht je gewoon op een volgende kans. neem de tijd is mijn beste advies.

have fun all en ik zie jullie op het ere schavot
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Ik sta nog op de lijst ook :) Zondagmiddag zes uur is voor mij meestal een rottijd, maar ik zal mijn best doen om erbij te zijn. En het zou wel een stunt zijn als we direct goed presteren als NL
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      cool zit er ook bij. tijdstip niet zo lekker maar ga proberen erbij te zijn

cu aan de tafels
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Gewoon allemaal komen en de top10 halen met zijn allen :)
      Khebber wel zin in!!
      Ik doe ook mee aan de Bronze op dat moment..

Gister een SnG van 30 man gedaan als oefening al..Had gehoord dat er gemiddeld 60 man meedoen met deze freeroll
      Eerste geworden met de SnG.. :p door tight te beginnen en daardoor vroeg al 2 keer te verdubbelen... Verder kreeg ik bergen respect als ik een steal probeerde een tijdje later met hogere blinds :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      hallo,

ik speel wel eens titan, maar krijg hier geen strategy points voor, ondanks dat ik wel PS en mijn titan account gelinked heb. Hoe kan dat?
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Mail ff Titan support, die weten je dat vast te vertellen denk ik.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      ok ik doe wel live help, is vet chill

nope, geen hulp

maar wel grappig. Ik had titan geregistreerd hiero, en was iej der, in mijn homescreen, maar nu issie weer weg.

Naja, screw titan en zn freerolls, ik ga wel ergens anders spelen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Ik had titan geregistreerd hiero, en was iej der, in mijn homescreen, maar nu issie weer weg.

Heb je gebruik gemaakt van een bonuscode van Pokerstrategy of heb je je bestaande account geprobeerd te koppelen aan PokerStrategy?

Wil je ander iets meer info geven? Dan kan ik er voor je achteraan. Het zou zonde zijn als je een eventuele mogelijkheid om mee te kunnen doen aan al die freerolls laat liggen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      bestaande account proberen te koppelen. Is een heel oud account met 50$ derop van ergens anders denk ik. Wat een ticket op zo'n freeroll waard? Oftewel, wat zou de Buy in zijn als het geen freeroll was? Als dat 50$+ is dan kan ik er evt. wel ff wat geld heen duwen.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

bestaande account proberen te koppelen. Is een heel oud account met 50$ derop van ergens anders denk ik. Wat een ticket op zo'n freeroll waard? Oftewel, wat zou de Buy in zijn als het geen freeroll was? Als dat 50$+ is dan kan ik er evt. wel ff wat geld heen duwen.

Ik ga er achteraan wat de status is van je verzoek om je account te koppelen. Bij freerolls is het helaas niet mogelijk om jezelf in te kopen.
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Ik zie geen update thread, bij deze:

GEEN HANDEN! :P

Ik heb TT gehad voor de blinds en verder alleen een hand gewonnen met... 7 2! Flop trips met 7 7 5 en iemand met de 5 bet uit.. ik call alleen en een limper raised. SB fold en ik ga all-in tegen 66. Double up,. maar minus al mn blinds is het niet heel veel. Volgende uur MOETEN we een gokje gaan wagen dnek ik he :)

Gl all!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Hoi,

Ik ga er achteraan wat de status is van je verzoek om je account te koppelen. Bij freerolls is het helaas niet mogelijk om jezelf in te kopen.
      oke, ik bedoelde meer...

als ip bijv. interpoker mijn punten uitgeef, dan kijk ik altijd wat mijn punten per stuk waard zijn: prijzen:deelnemers:punten = prijs per punt.

Oftewel, bij een freeroll kun je ook berekenen prijzen:deelnemers=waarde van een toegangsticket tot de freeroll. Als ik geld deposit met PS bonuscode kan ik sowieso gewoon spelen, dus dan is t probleem weg, maar dat doe ik niet voor een freeroll met50$ prijzen met 200 deelnemers. Zo was mijn vraag dus meer bedoelt.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Helemaalnicks,

Als het gaat om de PS bonuscode voor Titan Poker in relatie tot freerolls kun je niet veel beter krijgen ;) .

Buiten de freerolls van Titan Poker zelf biedt PokerStrategie $20.000 aan freerolls elke maand! Wanneer je deze combineert met de freerolls die Titan Poker zelf ook nog eens aanbiedt wanneer je regelmatig speelt dan kun je geen beter aanbod vinden.

De exacte ratio kan ik je niet geven, dit hangt af van hoeveel deelnemers er zijn per freeroll, maar het is het dubbel en dwars waard om via de bonuscode van PS te spelen op Titan Poker.

Voor een overzicht van de PokerStrategy freerolls op Titan Poker kun je HIER kijken. Dan even naar beneden scrollen en daar staat een overzicht en de voorwaarden.

Voor de freerolls van Titan Poker zelf kun je HIER kijken. Kijk dan naar de maandelijkse freerolls die per VIP level gehouden worden. Wanneer je het hoogste VIP level hebt mag je ze allemaal spelen!
    • PokerDeSiRe
      PokerDeSiRe
      Bronze
      Wat zonde.....
      Zie nu pas er voor mij kans was om deel te nemen aan dit toernooi.
      Had mijn profiel niet op nederlands staan. Daarnaast ging ik er van uit dat er veel meer mensen zouden zijn met meet strategypoints.
      Ach ja... Hopelijk ben ik er de volgende keer bij...

Greetz Edwin

May the Aces be with us.....
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi Edwin,

Hou regelmatig het forum en het nieuws bij, hier wordt het namelijk van tevoren gecommuniceerd. ;) Ook wie er kan deelnemen aan deze freerolls.
    • 1
    • 2