Ik zoek op het moment iemand die mij 1 of 2 dollar wil storten of titan poker, zodat ik mijn account daar kan koppelen aan het account hier en op die manier mee kan doen aan de PS freerol.
Op het moment ben ik net na iets van drie a vier maanden online pokeren mijn startkapitaal kwijtgeraakt. Ik wou dat ik kon zeggen dat het compleet door suckouts van smerige fishes komt, maar ik moet toegeven dat het, voor een groot of klein gedeelte, ook komt door slecht spel van mijn kant. Zo heb ik nog steeds moeite met het neerleggen van bijvoorbeeld AA, terwijl er 4/5 straight op het bord ligt en het eigenlijk duidelijk moet zijn dat de ander hem heeft. Ook maak ik te vaak een tweede continuation bet op de turn, die dan vaak ook gecalled word en waar ik dus veel geld mee verlies(verloor).

Dit zijn aspecten van mijn spel waar ik graag nog aan zou willen werken. Ik beloof dat in het geval dat ik als ik het geld meteen kwijtraak, ik het zodra ik wat geld win met een freerol direct zal terugstorten, en als ik meteen winst maak ik het ook zal terugstorten.

De TAF heb ik ook al geprobeerd, maar van de +- 50 mensen die ik over PS heb verteld, hebben 7 zich geregristreerd, maar maar eentje heeft ook zijn startkapitaal ontvangen. Maar hij is nog lang niet bij de 5000 punten dus kan ik ook nog niet uitbetaald krijgen.

Ik hoop dat iemand mij een paar dollars (of meer mag natuurlijk ook) wil storten, zodat ik een poging kan doen mijn online poker weer leven in te blazen.

Alvast bedankt,
Martijn

EDIT: mijn username is TTR80364672 en mijn nickname: Socinian