2,25$ SnG Trips Koningen met AK

• Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      No Limit Holdem Tournament
      $2 $0.25 Sit & Go
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG AceRaise07 (1410)
      UTG 1 whayo (1500)
      MP1 Hero (1485)
      MP2 123cubs (1200)
      MP3 sverix (1580)
      CO mycroft65536 (1320)
      BTN alby_00 (1930)
      SB Icysinews (1920)
      BB ganzer71 (1155)

Blinds: 20/40

Pre-flop: (60, 9 players) Hero is MP1 K: A:
      2 folds, Hero raises to 140, 3 folds, alby_00 calls 140, Icysinews calls 120, 1 fold

Flop: K: J: K: (460, 3 players)
      Icysinews checks, Hero bets 320, 1 fold, Icysinews calls 320

Turn: :7c: (1100, 2 players)
      Icysinews bets 200, Hero goes all-in 1025, Icysinews calls 825

River: :8s: (3150, 2 players)

Final Pot: 3150

Goed gespeeld op de turn of niet?
  • 9 antwoorden
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Hier fold/call ik, al is de push zeker wel correct denk ik. Hij c/c op de flop om dan ineens zeer klein te betten eens de derde klaveren komt, heel verdacht imo.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      goed gespeeld, preflop raise is prima. Flop komt en je bet 320 op een pot van 460. prima, als ze meewillen moeten ze ervoor betalen.

turn beetje een hoerige kaart natuurlijk, maar zelfs al heeft ie zn flush heb je toch nog outs. 3 boeren, 1 koning, 3 azen, 3 zevens= 10 outs.

Ik vermoed dat meneer hier zn flush gehit heeft, maar dan is dat wel waardeloos spel van m, want jij laat toch wel zien dat je hier de koning hebt, en je geeft m geen odds om een flush te hitten.

Ik zou hem ook gepushed hebben, want voor tzelfde geld heeft ie maar 1 klaveren en moet ie wegleggen of heeft hij een koningen met lagere kicker.

Wat had je tegenspeler?
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Nh
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      call turn, en reevalueer (in dit geval, call) de river. Hij kan met die bet nog een jack hebben, een 4e club kun je op folden, en dan ben je idd gebackdoorflushed, en met je 10 outs heb je altijd nog kans op een boot. Waarom niet terugpushen op de turn?

Simpel, je wordt alleen gecalled door betere handen. Call op de turn is +bluffinduce, en zorgt ervoor dat jij je geld er op de river in kan stoppen tegen de handrange:

flush/AA/QQ/AJ/QJ (etc.), terwijl je met een push nu juist misschien die niet-flushhanden eruit pushed, en altijd achter komt.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Simpel, je wordt alleen gecalled door betere handen. Call op de turn is +bluffinduce, en zorgt ervoor dat jij je geld er op de river in kan stoppen tegen de handrange:

flush/AA/QQ/AJ/QJ (etc.), terwijl je met een push nu juist misschien die niet-flushhanden eruit pushed, en altijd achter komt.
      Tjah, zit wat in, maar aan de andere kant, als je met deze speler met bijvoorbeeld klaveren aas heeft en een andere kaart (bijvoorbeeld schoppen boer), dan geef je hem op dit moment niet de odds om nog te drawen. Zelfs een lage made flush kun je er met je speelstijl pre en postflop nog laten wegleggen met een allin op de turn.
    • Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      bedankt.

zat inderdaad tegen de nutflush aan, A6s denk ik
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      Tjah, zit wat in, maar aan de andere kant, als je met deze speler met bijvoorbeeld klaveren aas heeft en een andere kaart (bijvoorbeeld schoppen boer), dan geef je hem op dit moment niet de odds om nog te drawen. Zelfs een lage made flush kun je er met je speelstijl pre en postflop nog laten wegleggen met een allin op de turn.
      mmhz, er zijn niet zoveel Ac handen die dit board hitten, vaker zit je tegen nutflush of een trashhand. Over dat laatste... check de limit, denk niet dat ze op deze limit nog een flush gaan folden hier, vooral als ze op de flop callen terwijl er al een paired board ligt. Denk niet dat je hier betere handen laat folden denk ik.
    • Tjoez
      Tjoez
      Bronze
      wat je daar zegt over deze limit klopt wel merk ik, er zijn bijna geen spelers die rekening houden met hun odds die ze nodig hebben om juist te callen.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tjoez
      wat je daar zegt over deze limit klopt wel merk ik, er zijn bijna geen spelers die rekening houden met hun odds die ze nodig hebben om juist te callen.
      dat, en, als jij jj of kj had, dan had je ook zo gespeeld (hoop ik) en was hij al drawing dead.

edit: of KK natuurlijk, quads "protecten" is het mooiste dat er is in poker...