wordt beetje ongeduldig nu

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Ik heb ongeveer 11 dagen geleden mijn TAF bonus van $125 opgevraagd.

Ik heb nu nog steeds niks ontvangen. Dit begrijp ik niet om eerlijk te zijn.
      Waarschijnlijk ben ik overgeslagen met de laatste transferlist ofzo?

Support zegt nu dat het geld zondag wordt overgemaakt.
      Ten eerste is dit bijna een week, en ik heb geen zin om nog een week daarop te wachten. Ik heb vakantie en verveel me dood, lol.
      Ten tweede heb ik zoiets, eerst zien dan geloven.

Is er een manier mogelijk waarop dit word nagekeken en dat het geld alsnog zo snel mogelijk wordt overgemaakt? Want 3 weken vind ik wel een beetje te veel van het goede.

Ik kan nu niks dan wat freerolls spelen, en heb m'n TAF opgespaard zodat ik er goed mee kon beginnen, maar dit is zeer frustrerend.

Ik hoop echt dat dit opgelost kan worden.
  • 44 antwoorden
    • walterbee
      walterbee
      Bronze
      waarom worden mensen altijd ongeduldig...wees blij dat je dit geld gaat krijgen. Als je sneller wilt spelen kun je natuurlijk altijd zelf storten ;-)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      was dat maar waar, lol. Mijn Neteller account is frozen en nu blijkt dat er iets mis is gegaan met het upgraden van die account, dus daar moet ik oooook op wachten :P

I hoop gewoon dat ze even die switch om kunnen zetten :)
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      moneybookers....
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      moneybookers niet aan gedacht.

Account gemaakt, gestort via iDEAL, 20 euro in balance :)

Ik dacht mooi! storten!!!! maar nee hoor, met iDEAL kun je niet naar gambling sites storten, lol.

Zit me niet mee, haha

Ik dacht, even nieuwe neteller aanmaken en overboeken, maar ok dat gaat niet :(
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      Wat je dan doet is

1. Je neemt het risico dat ze je bannen. Je Looped het geld naar jezelf. Op het moment dat je het geld naar iemand stuurt kun je het namelijk wel ervoor gebruiken. Dus naar jezelf sturen is de bug erop. Ze zijn er niet van gediend trouwens...

2. Je stuurt het naar iemand met een moneybookersaccount. Die stuurt het terug. En voila
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik heb nu nog steeds niks ontvangen. Dit begrijp ik niet om eerlijk te zijn.

Ik ga er nogmaals achteraan, want ik kreeg de vorige keer te horen dat je het snel binnen moest hebben.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      Wat je dan doet is

1. Je neemt het risico dat ze je bannen. Je Looped het geld naar jezelf. Op het moment dat je het geld naar iemand stuurt kun je het namelijk wel ervoor gebruiken. Dus naar jezelf sturen is de bug erop. Ze zijn er niet van gediend trouwens...

2. Je stuurt het naar iemand met een moneybookersaccount. Die stuurt het terug. En voila

Risico is een beetje groot, heb het bijn neteller geprobeerd en binnen 10 minuten was de tweede account weg.

Als jij me zou kunnen helpen graag

Stuur ff een email naar p.hurk4@upcmail.nl en ik stuur je 20 euro op moneybookers.

zou me echt blij maken :D

oh en Sharp... bedankt voor je moeite :) zeer gewaardeerd.
    • Laurenz1988
      Laurenz1988
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ajfonso
      Wat je dan doet is

1 en 2 mogen allebei niet.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Geen trucjes proberen te verzinnen, een paar dagen wachten moet toch wel lukken? Die dingen bestaan niet voor niks he.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      hehe, bedankt ajfonso, het is me gelukt met een omwegje te storten :)

alleen niet op titan :( maar goed ik kan weer spelen! :D
    • ajfonso
      ajfonso
      Bronze
      ik zelf heb het 2 keer gedaantot nu toe.. het kan goed gaan maar een vriend van me is zijn account ontnomen na het 8 keer gedaan te hebben dus pas op.
    • fastrocky1980
      fastrocky1980
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
      moneybookers niet aan gedacht.

Account gemaakt, gestort via iDEAL, 20 euro in balance :)

Ik dacht mooi! storten!!!! maar nee hoor, met iDEAL kun je niet naar gambling sites storten, lol.

Zit me niet mee, haha

Ik dacht, even nieuwe neteller aanmaken en overboeken, maar ok dat gaat niet :(

van ideal naar een pokersite .... dan van die pokersite naar netteller en van netteller naar je gewenste pokersite :)
    • Virus22
      Virus22
      Bronze
      je kan altijd nog freerolls gaan spelen ;)
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      He Sharp, bedankt joh, ze hebben m'n TAF nu wel overgemaakt :)
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Mooi, kun je weer op de legale toer! :D
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sharp80
      Mooi, kun je weer op de legale toer! :D

hahaha inderdaad.

ben nu met een leuk MTT bezig, bijna ITM met 40000 chips over :)
    • OvS
      OvS
      Bronze
      unfortunately we can not transfer your 50$ to your account as it has not been created using our bonus code. If you already play with real money you can open a new account on another platform: http://www.pokerstrategy.org.uk/quiz/platform/
      After you did please enter your account name in your profile and then reply to this ticket.

Best regards,
      Pokerstartegy team

Ik dacht dat je gewoon die 50 dollar zou krijgen bij fulltilt ook als je al een account had maar goed weer een fake site erbij.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ik dacht dat je gewoon die 50 dollar zou krijgen bij fulltilt ook als je al een account had maar goed weer een fake site erbij.

Het lijkt mij wel logisch dat je niet op een bestaande account de gratis $50 kunt ontvangen. Deze account is dan namelijk gelieerd aan een andere affiliate. Tevens staat dit ook duidelijk vermeld, niks fake aan.

Je kunt de gratis $50 ontvangen op de volgende sites:

No Limit:
      - Titan Poker
      - Mansion Poker
      - Party Poker
      - Full Tilt Poker

Fixed Limit:
      - Titan Poker
      - Mansion Poker
      - Party Poker

Dus wanneer je nog geen account hebt op 1 van deze sites, kun je alsnog de gratis $50 ontvangen, zoals in het ticket vermeld staat.
    • OvS
      OvS
      Bronze
      Ok ik heb een mansion account aangemaakt bedankt en srry ik dacht dat je een bestaande account ook kon gebruiken.