aa ftw

• markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      7 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG DieEXE ($2.84)
      UTG+1 adzord88 ($4.93)
      MP Hetfield_1 ($10.09)
      CO TAIBAC ($5.04)
      BTN Hero ($4.28)
      SB MCMLX ($4.96)
      BB najvecjaOvca ($10.81)

Pre-flop: ($0.06, 7 players) Hero is BTN A:club: A:heart:
      1 fold, adzord88 calls $0.04, 2 folds, Hero raises to $0.20, 2 folds, adzord88 calls $0.16

Flop: Q:spade: A:diamond: Q:diamond: ($0.46, 2 players)
      adzord88 checks, Hero checks

Turn: 9:spade: ($0.46, 2 players)
      adzord88 checks, Hero bets $0.20, adzord88 calls $0.20

River: J:club: ($0.86, 2 players)
      adzord88 bets $0.56, Hero raises to $2, adzord88 goes all-in $3.97, Hero goes all-in $1.88

Final Pot: $9.27
      Hero shows: A:club: A:heart:
      adzord88 shows: Q:heart: Q:club:

adzord88 wins $8.84 ( won +$3.91 )
      Hero lost -$4.28
  • 10 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Zuur, maar prima gespeeld. Flop check check is prima, vaak zal je tegenstander wegleggen als je hier een bet doet.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      nh, moet wel lukken dat hij qq heeft hier
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Waarom bet je niet op de flop? Pot bouwen verdorie :)

Betten op flop turn en river, check behind op de flop is droevig.
      Bekijk het zo: waarmee zou hij op de flop callen waarmee hij op de river niet zou callen? Dus op de flop betten, kan je turn en river meer betten.

Push uiteraard callen, er is maar 1 hand die je hier verslaat :)
    • robin289
      robin289
      Bronze
      Na de flop zou ik hier een cbet doen omdat er een flushdraw ligt. De kans dat hij in dat geval een vrouw heeft is aanzienlijk klein. Dus een cbet is goed om te zorgen dat hij fold, er is nutuurlijk ook een straight draw.

Achteraf is het jammer om te zien dat hij werkelijk die QQ had.

Ik zou wel graag willen weten van een pokerexpert of het in deze situatie goed was geweest om een bet te doen na de flop. En dan moet je niet nee zeggen met als reden dat hij QQ heeft :D .
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      ... komop man, er bestaat geen enkele reden om niet te betten op elke straat?
      Er is welgeteld 1 combinatie die je hier verslaat, totaal verwaarloosbaar dus.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robin289
      Na de flop zou ik hier een cbet doen omdat er een flushdraw ligt. De kans dat hij in dat geval een vrouw heeft is aanzienlijk klein. Dus een cbet is goed om te zorgen dat hij fold, er is nutuurlijk ook een straight draw.
      ehm hij heeft hier dus al een fullhouse. dus die flushdraw maakt niet meer zoveel verschil.

verder zou ik denk ik tochwel een bet plaatsen op de flop. wel afhankelijk van zijn reads. het is dat jullie beiden een super hand hebben en het geld er toch wel in gaat. maar normaal gesproken is de pot nog veel te klein als je hem slowplayt. je turn bet is ook veel te laag. als hij hier iets heeft wordt 30 cent ook zeker nog wel gecalled.
      als hij niks heeft fold hij die 20 cent ook wel gewoon.
    • robin289
      robin289
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      Oorspronkelijk gepost door robin289
      ehm hij heeft hier dus al een fullhouse. dus die flushdraw maakt niet meer zoveel verschil.

verder zou ik denk ik tochwel een bet plaatsen op de flop. wel afhankelijk van zijn reads. het is dat jullie beiden een super hand hebben en het geld er toch wel in gaat. maar normaal gesproken is de pot nog veel te klein als je hem slowplayt. je turn bet is ook veel te laag. als hij hier iets heeft wordt 30 cent ook zeker nog wel gecalled.
      als hij niks heeft fold hij die 20 cent ook wel gewoon.
      Maar als hij een draw had zou het wel goed zijn om te betten, natuurlijk wel zo betten dat het nog aantrekkelijk genoeg voor hem is om mee te gaan. Maar zou bouw je wel een redelijke pot en valt er lekker veel te verdienen. Helaas kun je niet van te voren weten dat hij al een Four of a Kind heeft.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Ik zou gewoon flop betten, turn betten... Pot opbouwen eh !

Kbedoel, als em niets gehit heeft en geen draw heeft gade er zowiezo niets uithalen, zelf niet door te slowplayen (tenzij hij een lage pp heeft en een van zijn 2 outs hit op turn of river, maar wat is de kans daarop...).

Anyway, gewoon cbet van 2/3 pot ofzo, zit ie op flush of straight draw zal ie wel callen en kan je nog es 1/2 tot 2/3 betten op turn. Zo bouw je de pot wat op en kan je er meer uithalen als ie uiteindelijk toch hit.

btw: wel dikke pech dat ie hier net QQ heeft...
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      hij straalde zwakte uit preflop en op de flop dus ik wou hem een blufkans geven, had nooit gedacht dat hij had gehit vandaar. groet
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Bet de flop, zoals je zou doen op elke A high flop. Wanneer je er een gewoonte van maakt om de nuts behind te checken wordt je vrij makkelijk readbaar. Er liggen flushdraws, straightdraws en hij kan een Q hebben waardoor je een goede kans op z'n stack maakt. Dus bet, eventueel iets kleiner (2/3 pot).
      Zoals gespeeld, meer betten op de turn (3/4).