nonnemingere

• 64 antwoorden
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      O, en waar komt je nickname vandaan en wat is je echte naam
    • Joenaes
      Joenaes
      Black
      Ik weet dat hij Belg is en best goed kan pokeren, maar toch nooit is doorgebroken?

Bij mijn weten is het Latijn: Naar toilet gaan oid. Maar ik ben er eigenlijk nooit echt sterk in geweest.
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Hoe komt het dat je alles weet maar je nooit iets over jezelf post? Welke limieten speel je, welke studie doe je, hoe oud ben je..
      hij is erg gesteld op zijn privacy voor zover ik weet
    • nickvdb1990
      nickvdb1990
      Bronze
      Iemand een idee waar hij speelt? Duidelijk niet tracked via PS...
    • SuvorovNL
      SuvorovNL
      Bronze
      Hij is "The Stig" van poker! :s_biggrin:
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Oorspronkelijk gepost door SuvorovNL
      Dat is Isildur al volgens mij...

The Stig van PS mag hij dan wel zijn :D .

Of wacht, Nonnemingere = Isildur? :o
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      the stig heeft een rechtzaak gehad, en moest zijn identiteit verhullen, beetje googlen en je weet het dus
    • SuvorovNL
      SuvorovNL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      the stig heeft een rechtzaak gehad, en moest zijn identiteit verhullen, beetje googlen en je weet het dus
      Dat wist ik. Maar brengt ons dat dichter bij de oplossing van ons mysterie? Ik dacht het niet... :f_biggrin:
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Dat wist ik. Maar brengt ons dat dichter bij de oplossing van ons mysterie? Ik dacht het niet... :f_biggrin:
      Maar ik reageer ook niet vaak met iets zinnigs:P
    • robinripper
      robinripper
      Black
      Hoe komt het dat je alles weet maar je nooit iets over jezelf post? Welke limieten speel je, welke studie doe je, hoe oud ben je..
      Lol nieuwsgierig much?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Wat een held is dit trouwens, zelfs over Forex weet hij alles.

Wel jammer dat hij nog niet in dit topic heeft gepost :(
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Dit is precies wat ik mezelf ook al af vraag elke keer wanneer hij/zij/het post :P
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Hij heeft volgens mij statistiek gestudeerd. Of in ieder geval pure wiskunde. En idd ^^ held
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      ik heb gehoord dat hij een maand op de ijsvlaktes van Siberie overleefde met enkel een sok en een lepel.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      ik heb gehoord dat hij een maand op de ijsvlaktes van Siberie overleefde met enkel een sok en een lepel.
      echt? :P
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      LOLWUT? Ok dan, een stukje over mezelf.

Ik ben een 24-jarige student aan de Universiteit van de geweldige stad Leuven.Ik ben hier een paar jaar geleden op pokerstrategy beland toen ik een vriend van mij leerde spelen. Hij heeft mijn startkapitaal gekregen en ik heb hem toen wat gecoached met dat geld (sorry pokerstrategy). Het is nooit veel geworden met zijn pokerhobby en ondertussen had ik de leuke community wat leren kennen en bleef ik dus maar plakken. Op dat moment was ik geen complete beginner, maar een NL50 winner en BE-ish op NL100. Door hier de toenmalige betere spelers op NL100 wat te volgen (Rogier en SonicXT, waarvan ik bij die laatste nooit gesnapt heb waarom hij opeens NL100 niet meer kon beaten) heb ik toch die extra stap kunnen zetten om NL100 te beaten.

Sindsdien gaat het eigenlijk best goed en heb ik de stap naar NL200 succesvol gezet. Dit was voor mij denk ik wat makkelijker dan voor anderen, aangezien ik sowieso eerder een analytische speler ben dan iemand die op gevoel/momentum speelt, en daardoor al een vrij solide basisgame had om uit te bouwen.Nu speel ik dus vnl. NL200 en af en toe NL400 wanneer de games goed zijn.Ik heb niet echt grote ambities in poker en heb dan ook maar een beperkt speelvolume. Ik beschouw mezelf als een recreatieve speler die wat rekeningen betaalt en wat geld opzij zet met zijn hobby.

Zoals Josh al zei ben ik iemand die mijn pokerleven nogal gescheiden houdt van de rest, deels door goede redenen en deels ook omdat ik een levensnit ben in zo'n dingen.

Mijn nickname komt uit idd uit het Latijn en betekent 'ik mag hier toch wel plassen hé'. Toilethumor van de bovenste plank.

Ik heb nogal een brede oppervlakkige kennis en dit koppel ik aan een gebalanceerde talking range (50% juist 50% bullshit), om zo te veel wijzer over te komen. Forex weet ik bijvoorbeeld maar een beetje van, maar als het algemene discours van de thread van het niveau van "Koop nu want de prijs is juist" is, is het niet zo moeilijk om als financieel expert over te komen.

Ik ben contractueel gebonden om jullie allen te verzekeren dat ik de Stig en Isildur niet ben. En ik heb idd een maand Siberië overleeft met een lepel, een sok EN frituur 'de toendra' (miste wel een vorkske en ketchup)

En tenslotte steek ik er voor Jayrikh nog een fototje van mijzelf bij zodat hij zich iets kan voorstellen bij mijn posts

Als er verder nog diepe levensvragen zijn (Ja ik ben een tettenman), zal ik deze in de mate van het mogelijke beantwoorden.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      omgomgomg ik ben sprakeloos
    • samni
      samni
      Bronze
      omgomgomg ik ben sprakeloos
      Dat zou ook de eerste keer zijn..

Why?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      De mythe is doorbroken :(

Jammer genoeg is het geen heldenverhaal, ik hoopte stiekem dat hij gewoon 25/50 speelde. Alhoewel het natuurlijk wel nice is dat je gewoon doet alsof je overal veel vanaf weet door moeilijke woorden te gebruiken.