9Jo

• Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      feedback graag, fold preflop? Of kan je hier wel eens mee stealen, had redelijk tight image.

Titan Poker Tallinn 100/200, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

Button (4340)
      SB SB (5885)
      BB [color:#C00000]BB (4775)[/color]

Preflop: SB is in the SB with 9 :heart: J :club:
      1 fold, SB raises to 600, BB raises to 1000, SB calls 400.

Flop (2000) T :club: K :club: 2 :club:
      SB bets 1200, BB raises to 3775, 1 fold
  • 9 antwoorden
    • DenVinny
      DenVinny
      Bronze
      ik zou em gewoon folden preflop.
      Je hebt chips genoeg om op een betere hand te wachten, nu ben je je chiplead vrij onnozel kwijt gespeeld vind ik persoonlijk.

Verder als je preflop called zou ik de flop niet betten tenzij je hem goed geraakt hebt. De kans dat je hem kan laten folden is vrij klein gezien hij je preflop gereraised heeft. De kans is vrij groot dat ie wel een degelijke hand heeft :)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      gewoon fold preflop. jullie zitten allemaal vrij diep. minimaal 20bb. dus je wil geen potten spelen uit positie.
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Ben het hele blindstealen nog aan het oefenen.. deed dit vroeger zeer zelden. Heb bijvoorbeeld net geleerd van nick's video dat je zo diep veel beter 2.5BB raised, dan verlies ik al direct heel wat minder chips :) .

Verder is 9J toch helemaal zo slecht niet 3-handed dacht ik om te stealen? Zeker omdat ik zeer tight aan het spelen was.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Je kan hier wel mee stealen heads-up, ik steal met slechtere kaarten :)

Vind dat je op deze flop niet meer kunt folden, daarom zou ik niet cbetten en de fee card nemen. Als hij bet, allin raisen. Dan heb je nog veel FE + 2e nut flush draw
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      blinds stelen is prima. alleen vind de sb niet zo`n prettige positie om dat te doen.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Vanuit de sb moet je net het grootste deel handen stealen , zit nog maar 1 achter je :)
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ja maar 3way zit er uberhaupt bijna niks achter je. ik vind het risico wat je neemt met het raisen vanuit de SB niet opwegen tegen de opbrengsten. je steelt een paar kleine potjes. en je verliest op deze manier hele dikke potten.

pushen vanuit de sb is heel anders hier dwing je mensen om voor hun hele stack of in ieder geval een groot deel van de stack te spelen.

dat is hier nog niet aan de orde dus moet je indd potjes gaan stelen. maar kies je spots wel goed uit.

maar ik kan er helemaal naast zitten hoor even wachten op meester nick.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      wat een reacties! Ok, hier komt ie:

Je had em kunnen verw8en, mijn favoriete move: limp preflop! :D

Als je hier raised, moet je eigelijk op die miniraise al folden. Je wint deze pot hier nooit. Ik steel in dit soort situaties door te limpen, en elke flop te betten, en op elke weerstand (preflop of op de flop) te folden. Raisen is zo duur uit positie nl. As played zou ik de flop all in c/r-en of c/folden. Donken haal je niks mee uit.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Lol ik had niet gezien dat BB reraisde pre-flop.
      Leuke move, moet ik onthouden :)