Kunt jullie me alstublieft helpen ....

• Sergenial
      Sergenial
      Bronze
      Dag allemal,

in ben een Duitser en moet een presentatie over het EURO 2008 maken. Mijn Nederlands is niet erg goed. Nu wilde ik vragen of jullie kunt me helpen en vinden fouten en mijn korte presentatie.

bij voorbaat dank.

Folie 1: Inleiding

- Goeden dag en hartelijk welkom bij mijn presentatie van PLA15 (vijftien).
      - Mijn naam is Andre Beer, ben 22 (tweéntwintig) jaar oud en ik studeer bedrijfseconomie an de fontys in venlo.
      - Mijn presentatie gaat over de deelneming van het Nederland op het europees kampionschap voelbal 2008 (tweeduizendenacht)
      - Het doel van mijn presentatie is, jullie algemen over de euro en de nederlandse elftal te informeren.

Folie 2: Opbouw

- Mijn presentatie duurt ongeveer 6 (sez) minuten.
      - In het begin zal ik jullie algemene informaties over het kampionschap en de nederlandse elftal geven.
      - Aansluitend komt jullie te weten over de qualificatie van de nederlandse elftal aan de euro en de groepfase terwijl de kampioenschap.
      - Mijn presentatie eindigt met een korte samenvatting over de genoemten onderwerpen.
      - Daarna kunt jullie me vragen stellen !!

Folie 3: Algemene Informaties over het kampioenschap

- Nederland of ook met de bijnaam Oranje genoemd is een van de deelnemende landen op het Europees kampioenschap voetbal 2008. De kampioenschap vindt van 7 (zeven) tot 29 (negenentwintig) juni plaats in zwitserland en ostenrijk. Het is de achtste deelname voor het nederlands.
      - In totaal participeren 16 (zestien) elftalen aan de kampionschap.
      - Op het vorige EK in Portugal in 2004 (tweeduizendenvier) werd Nederland pas in de halve finale uitgeschakeld door het organiserende land.
      - De Oranje uitkomen met de beroemde bondscoach Marco van Basten. Van Basten gelden als een van de best Aanvaller te zijner tijd en word met de Oranje Europees kampioen in jaar ’88 (achtenachtig).