Even een vraagje over de pokersites.

• 11 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      niet
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Lupp0,

Dat ligt eraan of en wat voor account je daar hebt. Soms wil eea nog wel lukken als je een play money account hebt, en het gaat natuurlijk helemaal lukken als je nog geen account daar hebt.

Groeten,
      Leo
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Ik heb op beide een real money account, dus dan gaat het niet meer werken? :(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      nee, bij PS en FT is het niet mogelijk om alsnog aan pokerstrategy te koppelen wanneer je al een real money account hebt.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Das dan best wel balen eigenlijk.. ik wou graag pokertracker vrijspelen op deze site.
      Sws was het erg dom om niet via deze site op FTP te reggen vanwege de 27% rakeback + 600$ bonus, ik was het helemaal vergeten :(

Erg zuur lol :(
      Enige gelinkte site hier is Mansion, en dat vind ik echt een kut site, daar kom ik nooit weer.
      Naja, bonus vrijspelen op FTP en dan maar ergens anders storten ofzo, wil snel mijn pokertracker hebben ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Lupp0,

Das inderdaad wel balen zeg!

PT gaat sowieso niet meer lukken via PokerStrategy. Vanaf nu worden er alleen licenties vrijgegeven voor Elephant, omdat de ontwikkeling van PT2 is stopgezet.

Groeten,
      Leo
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      hey leo als je nou je geld van pokerstars laat terugstorten en onder een ander e-mail adres een account aanmaakt dat je linkt aan pokerstrategy...... kan dat wel????? of kijken ze naar ip-adres.....

Ik herken namelijk t verhaal wel en wil ook graag zowel full-tilt als Pokerstars koppelen aan Pokerstrategy. Mansion is trouwens wel heel interessant op hogere limieten MTT, de garanteed prijzen worden bijna nooit ingevuld door de buy-ins.

maar das een tip......
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Ik denk dat ze bij pokerstars vooral naar je thuisadres zullen kijken ipv naar een onbenullig emailadres ;) Zal dus niet gaan vermoed ik.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Nu heb ik dus op Titan een account aangemaakt, gekoppeld aan deze site (als het goed is), goeie bonuscode ingevoerd.. en wtf??

1). Ik zie geen bonus op Titan staan bij cachier..
      2). Ik krijg hier geen punten (zie niet dat de site gekoppeld is)

Wat de de neuk doe ik fout? X(
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      1) Door technische redenen is het niet mogelijk om de first deposit bonus direct in je Titan cashier weergegeven te krijgen. Je kunt hiervoor altijd contact opnemen met de Titan Live-Support.

2) wanneer heb je je account aangemaakt/erop gespeeld? is het overzicht in je HOME sectie "Bijgewerkt op" nadat je op titan gespeeld hebt?
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Live support was wel aardig snel, dus ik zal eens informeren.
      Ik heb al heel wat Titan puntjes verzameld!
      Het is hier ook bijgewerkt zag ik net :)